Windy37GM Startet 6.Desember.2012 Del på Facebook Startet 6.Desember.2012 (redigert) http://www.break.com/index/if-you-re-going-to-launch-a-boat-do-it-with-style-2393958 Bare amerikaner som kan gjøre noe sånt :-) mvh Bavaria32sport Redigert 6.Desember.2012 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Bearded Beast Svart 6.Desember.2012 Del på Facebook Svart 6.Desember.2012 Som hentet ut av det argeste 80 tall Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 6.Desember.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Desember.2012 Hvordan lager man sånn embeded video? Kommentar fra moderator: Det er kun mulig for de som er forhåndskonfigurert i forumet, da er det bare å lime adressen rett inn i innlegget slik du har gjort og det blir 'embeddet' automatisk. Det er de mest vanlige som er lagt inn, youtube, Google Video, og Vimeo. Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Hulda Svart 6.Desember.2012 Del på Facebook Svart 6.Desember.2012 James Bond and Q wouldn't have done it better! Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 6.Desember.2012 Del på Facebook Svart 6.Desember.2012 Ooh my god !! Sitér dette innlegget Link to post
Garf73 Svart 6.Desember.2012 Del på Facebook Svart 6.Desember.2012 (redigert) Denne skippern har vært ute en stormnatt før http://youtu.be/taCOwRV_y2Y Redigert 6.Desember.2012 av Garf73 (see edit history) Sitér dette innlegget Mitt Springer 20 prosjekt Link to post
Big Horn Svart 7.Desember.2012 Del på Facebook Svart 7.Desember.2012 Her er også en med både utstyr og teknikken i orden: Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 7.Desember.2012 Del på Facebook Svart 7.Desember.2012 (redigert) Denne skippern har vært ute en stormnatt før : Dette hadde vært krevende selv med rorkult man kan vrenge raskt. Imponerende! Men de seilte ikke inn... Redigert 7.Desember.2012 av Fargo Lillehamme (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 7.Desember.2012 Del på Facebook Svart 7.Desember.2012 Slik skal det gjøres: Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.