Sylvester Svart 19.Februar.2014 Del på Facebook Svart 19.Februar.2014 I Drøbak bor det en pensjonert VDO instrumentmaker Takk for tipset Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
navid Svart 25.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2014 Skal bli spennende å følge utviklingen videre. Da har jeg skiftet sink på kjølerne for første gang etter at det ble installerte sink på de i fjor sommer. Bildet forteller nok med all tydelighet at det er behov for offer-anoder på kjølerne til 61 motorene også. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 25.April.2014 Del på Facebook Svart 25.April.2014 Se der ja,her ser det ut til at sinken har gjort jobben sin. Likte det lille prosjeketet ditt med å finne en mulighet til å montere sink. Nå er det "opplegg" for sink på min TAMD30 motor,men hadde det ikke vært skulle jeg har brukt dette tipset . Om enn med en liten vri,jeg har dreiebenk i garasjen som jeg nok hadde brukt til å lage med den pluggen. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
navid Svart 25.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2014 Om enn med en liten vri,jeg har dreiebenk i garasjen som jeg nok hadde brukt til å lage med den pluggen. En dreiebenk står høyt på ønskelisten hos meg også, men jeg er redd for at det ønsket ikke blir oppfylt. Sitér dette innlegget Link to post
Sandly Svart 9.Mai.2015 Del på Facebook Svart 9.Mai.2015 Da har jeg skiftet sink på kjølerne for første gang etter at det ble installerte sink på de i fjor sommer. Bildet forteller nok med all tydelighet at det er behov for offer-anoder på kjølerne til 61 motorene også. Er det noe sink på varmeveksleren på denne motoren? Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 13.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2015 (redigert) Er det noe sink på varmeveksleren på denne motoren? Hei Sandly! Beklager at jeg svarer deg så sent. Men jeg har ikke sett at du har vært inne på tråden før nå. Nei, på 61 motorene er det ikke originalt sink, hverken på varmeveksleren eller ladeluftkjøleren. Kun på giroljekjøleren er det originalt sink. Det er grunnen til at jeg har ettermontert sink, på både varmeveksleren og ladeluftkjøleren. Redigert 13.Mai.2015 av navid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.