Jump to content

Vedlikehold av TAMD61A


navid

Recommended Posts

  • 2 måneder senere...

bilde

 

Skal bli spennende å følge utviklingen videre.

Da har jeg skiftet sink på kjølerne for første gang etter at det ble installerte sink på de i fjor sommer.

 

bilde

 

Bildet forteller nok med all tydelighet at det er behov for offer-anoder på kjølerne til 61 motorene også.

Link to post
Share on other sites

Se der ja,her ser det ut til at sinken har gjort jobben sin.

 

Likte det lille prosjeketet ditt med å finne en mulighet til å montere sink.

 

Nå er det "opplegg" for sink på min TAMD30 motor,men hadde det ikke vært skulle jeg har brukt dette tipset .

 

Om enn med en liten vri,jeg har dreiebenk i garasjen som jeg nok hadde brukt til å lage med den pluggen.

Hold kjeft,når du snakker til meg!

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Da har jeg skiftet sink på kjølerne for første gang etter at det ble installerte sink på de i fjor sommer.bilde

Bildet forteller nok med all tydelighet at det er behov for offer-anoder på kjølerne til 61 motorene også.

Er det noe sink på varmeveksleren på denne motoren?
Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Er det noe sink på varmeveksleren på denne motoren?

Hei Sandly! Beklager at jeg svarer deg så sent. Men jeg har ikke sett at du har vært inne på tråden før nå.

bilde

Nei, på 61 motorene er det ikke originalt sink, hverken på varmeveksleren eller ladeluftkjøleren. Kun på giroljekjøleren er det originalt sink.

 

Det er grunnen til at jeg har ettermontert sink, på både varmeveksleren og ladeluftkjøleren. :smiley:

Redigert av navid (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...