Jump to content

Oversikt KNBF-bøyer?


sunnmøre

Recommended Posts

6 minutes ago, Mix said:

Jeg forstår du har barnslig tilnærming mot direkte løgner @Ventus

Det skal du få lov å ha.

 

Det er din påstand - og for all del - du kan påstå det du vil.

 

Du referer direkte løgner, men vil ikke hverken gjengi eller forklare dem - utover henvisning til lukket forum. Det er i min verden manglende integritet - uten å ta stilling til påstanden i seg selv.

 

 

Link to post
Share on other sites

Fra en av de mange trådene om KNBF som er startet av sael

Løgnen (kopier hit):

Sandnessjøen Båtforening (SB) - dette med DEMOKRATISKE forhold i båtforeninger - som avgjør om båtforeningen skal tilsluttes KNBF.

- SB har nær på 600 medlemmer, jeg gjentar sekshundre medlemmer!

- SB har 450 båtplasser.

Ekstraordinær Generalforsamling ble holdt den 23.05.2017 for å stemme over medlemskap eller ikke i KNBF. Det møtte opp 15 personer! Altså: 15 medlemmer av totalt 600 medlemmer. 

stemmene ble i favør av KNBF. Hvem er disse fremmøtte medlemmene? KNBF's "hjernevaskede" apostler?  Apostler som bidrar til å utføre "kriminelle handlinger" i foreningen. Kalles det samvittighetsfull solidaritet? 

 

Mitt svar (kopiert hit):
Vi har ikke hatt noen ekstraordinær generalforsamlig så langt jeg kan huske, i alle fall ikke i denne sammeneheng. Så påstandene ovenfor er grov løgn,  og maken til frekkhet skal du lete lenge etter. Jeg har lest kommentarer fra den karen før, så var kanskje ikke veldig overrasket.
Oppmøte på ordinært årsmøte i mars 2010 da vi vedtok å bli kollektivt medlem av KNBF, var 46, gjentar førtiseks. Da var vi 524 medlemmer (pr 31.12.2009), og 419 båter.

 

Jeg har et par ganger bedt om dokumentasjon, men den har uteblitt.

Redigert av Zach (see edit history)
Link to post
Share on other sites

3 minutes ago, Zach said:

Fra en av de mange trådene om KNBF som er startet av sael

Løgnen:

Sandnessjøen Båtforening (SB) - dette med DEMOKRATISKE forhold i båtforeninger - som avgjør om båtforeningen skal tilsluttes KNBF.

- SB har nær på 600 medlemmer, jeg gjentar sekshundre medlemmer!

- SB har 450 båtplasser.

Ekstraordinær Generalforsamling ble holdt den 23.05.2017 for å stemme over medlemskap eller ikke i KNBF. Det møtte opp 15 personer! Altså: 15 medlemmer av totalt 600 medlemmer. 

stemmene ble i favør av KNBF. Hvem er disse fremmøtte medlemmene? KNBF's "hjernevaskede" apostler?  Apostler som bidrar til å utføre "kriminelle handlinger" i foreningen. Kalles det samvittighetsfull solidaritet? 

 

Mitt svar:
Vi har ikke hatt noen ekstraordinær generalforsamlig så langt jeg kan huske, i alle fall ikke i denne sammeneheng. Så påstandene ovenfor er grov løgn,  og maken til frekkhet skal du lete lenge etter. Jeg har lest kommentarer fra den karen før, så var kanskje ikke veldig overrasket.
Oppmøte på ordinært årsmøte i mars 2010 da vi vedtok å bli kollektivt medlem av KNBF, var 46, gjentar førtiseks. Da var vi 524 medlemmer (pr 31.12.2009), og 419 båter.

 

Jeg har et par ganger bedt om dokumentasjon, men den har uteblitt.

Bra; da er det enten et sted dokumentert at  påstand om avholdelse av ekstraordinær generalforsamling den 23.05.2017 er sann eller ikke.

 

Det er ryddig måte å underbygge sitt standpunkt på som hvis ikke motbevist således eventuelt står (uten motsvar)

 

 

Redigert av Ventus (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Guest Avmønstret#
Zach skrev 4 minutter siden:


Oppmøte på ordinært årsmøte i mars 2010 da vi vedtok å bli kollektivt medlem av KNBF, var 46, gjentar førtiseks. Da var vi 524 medlemmer (pr 31.12.2009), og 419 båter.

 

Så "grove løgner" osv handler om det var 15 eller 46 fremmøtte av 600 eller 524 medlemmer, i Sandnessjøen båtforening. Og om årsmøtet var ordinært eller ekstraordinært? 

 

Er dere seriøse? Dere overspiller bagateller til de grader at det ikke er til å tro. Og sånt slår tilbake. Begge parter fremstår som like useriøse. 

 

"Takes two to tango"

Link to post
Share on other sites

2 minutes ago, Pinkvin said:

 

Så "grove løgner" osv handler om det var 15 eller 46 fremmøtte av 600 eller 524 medlemmer, i Sandnessjøen båtforening. Og om årsmøtet var ordinært eller ekstraordinært? 

 

Er dere seriøse? Dere overspiller bagateller til de grader at det ikke er til å tro. Og sånt slår tilbake. Begge parter fremstår som like useriøse. 

 

"Takes two to tango"

7 år i mellom de to beskrevne anledningene. Så det er en viss forskjell; samt mellom ordinær og ekstraordinær GF.

Link to post
Share on other sites

Guest Avmønstret#
Zach skrev 13 minutter siden:

Pinkvin: Les en gang til. Det er ikke antall oppmøtte som er hele saken.

 

 

Hva tenker du på da? Er det "KNBF's "hjernevaskede" apostler" du sikter til? Det er bare en påstand i en debatt. Alle skjønner jo at ingen er hverken apostler eller hjernevaskede...

Link to post
Share on other sites

Fint bilde? Her er bøyene som ligg nærmast Ålesund markert med raudt. Flott med ein tråd der ein diskuterer det positive som slike bøyer kan representere.

Synes at det er trist og skuffande slik enkelte ødelegg ein ellers grei tråd. Om de ikkje tar rev i segla, så blir vel denne tråden fjerna eller sletta også.

Synes at de som har deltatt i tråden i de siste, og klart å vinkle han til å bli ein KNBF-tråd, med tilhøyrande tåpleg argumentering frå fleire, kan gå til lukka forum og fortsette den diskusjonen der (Eller var det lukka avdeling det heiter, kanskje meir passande namn det...)

9E57DCF0-DB83-46EE-B7B3-EA60A8C19F3A.png.c62840b73eee4b4a5daee362d35854c9.png

Link to post
Share on other sites

1 minute ago, sael said:

GO'aften, Sunnmøre! Da er vi på saken igjen. 

Har du praktisert disse bøyene? I hvilken tilstand er de / godt vedlikeholdt og trygge?

 

Du bør enten svare på påstanden fremsett i tidligere innlegg eller beklage den - jeg har ingen interesse i ene eller andre siden, men normal høflighet og respekt går to veier...

 

Avledningsmanvøer bør eventuelt stå for ettetiden.

 

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...