JonnyF Svart 22.Mars.2013 Del på Facebook Svart 22.Mars.2013 Må jobbe hele påsken, men ser på Yr.no så misunner eg dere som kommer dere ut i ryfylket i påsken ! Sitér dette innlegget Bayliner 275 Ciera / Nidelv 300 Sport / Galeon 330 Fly / Princess P40 / Seaco 1030 Bayliner 3988 Link to post
Astor Svart 23.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mars.2013 Åtte gjestebåter på Oscarsborg denne natta, derav tre BP-båter. Vi våknet til minusgrader ute og atten pluss ombord. Nå er det like før sola skinner mot vinduene. Da kan Ebern få hvile. Ikke en sky på himmelen. Kvalitetstid. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
fluefiskeren Svart 23.Mars.2013 Del på Facebook Svart 23.Mars.2013 God morgen til dere alle fra Husnes havn. 4-5 blå ute, 21 varme inne, og nå kommer sola og lager en riktig deilig dag til oss. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Rastløs Svart 23.Mars.2013 Del på Facebook Svart 23.Mars.2013 - Og for oss som gjerne skulle startet sesongen i påsken og som ligger i Leangbukta, så kan det rapporteres om ca 40 cm tykk is og aktivt isfiske i dag. - Går vel en stund før sesongen starter i år er jeg redd Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 23.Mars.2013 Del på Facebook Svart 23.Mars.2013 Håper du rekker og sette ut før du må vinterkonservere:). Hvaler Rastløs. Kom deg ned igjen. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Rastløs Svart 23.Mars.2013 Del på Facebook Svart 23.Mars.2013 (redigert) - Det var jo liksom planen å komme seg ned til sommerhavn på Onsøy i påsken da serru , men båten egner seg skikkelig dårlig som isbryter. Det rapporters jo forøvirg om mye is i området rundt deg også. ( og i havnen der du er blir det jo aldri noe ledig plass!) Redigert 23.Mars.2013 av Rastløs (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 23.Mars.2013 Del på Facebook Svart 23.Mars.2013 Ligger på Borgen nå, og her ligger det flere Baatplassenfolk. Besøkte Flid for en hyggelig prat. Alltid koselig med greie båtfolk Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 23.Mars.2013 Del på Facebook Svart 23.Mars.2013 (redigert) Et strålende varsel for årets påske på Vestlandet: Turen går til Bekkjarvik på mandag - hvor de forøvrig også har fått Vinmonopol, så her skal det ikke mangle på noe :) Ønsker alle båtvenner en riktig god påske Søndag24. mars Mandag25. mars Tirsdag26. mars Onsdag27. mars Torsdag28. mars Fredag29. mars Lørdag30. mars Søndag31. mars Mandag1. april 2° 2° 4° 4° 4° 5° 5° 5° 5° 0 mm nedbør i døgnet 0 mm nedbør i døgnet 0 mm nedbør i døgnet 0 mm nedbør i døgnet 0 mm nedbør i døgnet 0 mm nedbør i døgnet 0 mm nedbør i døgnet 0 mm nedbør i døgnet 0 mm nedbør i døgnet Redigert: Ble ikke helt forståelig dette varselet - men solen taler for seg sjøl :) Redigert 23.Mars.2013 av Bonita I (see edit history) Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Rastløs Svart 23.Mars.2013 Del på Facebook Svart 23.Mars.2013 JADA JADA, bare gni det inn Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 23.Mars.2013 Del på Facebook Svart 23.Mars.2013 Påsken 2013 Varmt og godt men skulle gjerne byttet med de som ligger i kostersundet God påske Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 23.Mars.2013 Del på Facebook Svart 23.Mars.2013 Så flott! Jeg klarer nesten ikke å vente på å få startet båtsesongen Fluefiskeren, hva er det for en VHF-brosjyre/cheat sheet du har der? Det er en hendig liten sak som heter:VHF i båten av Sara Hopkinson i norsk utgave ved Jon Winge.Tar for seg alle praktiske situasjoner ved VHF bruk , ble kjøpt hos Maritim. Sitér dette innlegget Link to post
Roksnes Svart 23.Mars.2013 Del på Facebook Svart 23.Mars.2013 Alt for mye is i Sjebergkilen i år... Håper på noen plussgrader så man kan få beisa sjarken :) Blir nok noen uker til båten er flytende igjen, dessverre !! Sitér dette innlegget Link to post
Quaoar Svart 24.Mars.2013 Del på Facebook Svart 24.Mars.2013 Det er en hendig liten sak som heter:VHF i båten av Sara Hopkinson i norsk utgave ved Jon Winge. Tar for seg alle praktiske situasjoner ved VHF bruk , ble kjøpt hos Maritim. Takk for tips! estilte den direkte fra Pegasus Forlag. Sitér dette innlegget Link to post
Compromise Svart 24.Mars.2013 Del på Facebook Svart 24.Mars.2013 (redigert) Kom meg endelig avgårde i dag. Det var is i Horten gjestehavn, så jeg måtte leke isbryter for å komme meg ut av havna. Det var et kjent Båtplassen medlem som filmet litt når jeg gikk ut, så han legger kanskje ut en filmsnutt. Hadde en flott tur ned til Østre Bolærne. Det var litt kald nordavind, men det gikk helt greit å sitte på flybridgen. På Østre ligger det nå fire båter. Det er strøm på de innerste bryggene, men jeg la meg selføgelig til på ytterste brygga . Regner med at jeg klarer meg uten strøm en stund. Fra onsdag skal de visst begynne å ta betalt for å ligge her (100.- kr). Redigert 24.Mars.2013 av Skipet 5 (see edit history) Sitér dette innlegget /per Link to post
fluefiskeren Svart 24.Mars.2013 Del på Facebook Svart 24.Mars.2013 Båtpåske er deilig! Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
ter-av Svart 24.Mars.2013 Del på Facebook Svart 24.Mars.2013 Kom meg endelig avgårde i dag. Det var is i Horten gjestehavn, så jeg måtte leke isbryter for å komme meg ut av havna. Det var et kjent Båtplassen medlem som filmet litt når jeg gikk ut, så han legger kanskje ut en filmsnutt. Hadde en flott tur ned til Østre Bolærne. Det var litt kald nordavind, men det gikk helt greit å sitte på flybridgen. På Østre ligger det nå fire båter. Det er strøm på de innerste bryggene, men jeg la meg selføgelig til på ytterste brygga . Regner med at jeg klarer meg uten strøm en stund. Fra onsdag skal de visst begynne å ta betalt for å ligge her (100.- kr). Jepp, Skipet 5 er foreviget med snutt. Det er også det vi oppfatter som et aldri så lite påskemirakel. Se begge snuttene på MorMajor-bloggen. Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Janda Svart 24.Mars.2013 Del på Facebook Svart 24.Mars.2013 En hilsen over fra innerste brygge, Kristina, båten med vindmølle. Bra med strøm på innerste brygge. Men vi har bare en liten ovn på 500 w som gir litt hjelp på natta. Wallasen får sørge for resten av varmen. Ha en strålende påske :) Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 24.Mars.2013 Del på Facebook Svart 24.Mars.2013 (redigert) Det positive med prognosene for påsken her nordpå er at pollenvarslene tilsier en fin tid for allergikerne. Men det blir nok noen turer uansett. Redigert 24.Mars.2013 av busterx (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Compromise Svart 24.Mars.2013 Del på Facebook Svart 24.Mars.2013 (redigert) Her er noen bilder fra dagens tur. Horten Gjestehavn I mot Slagentangen Vestre Bolærne KOngstensund Østre Bolærne Redigert 24.Mars.2013 av Skipet 5 (see edit history) Sitér dette innlegget /per Link to post
Barbaria Svart 25.Mars.2013 Del på Facebook Svart 25.Mars.2013 (redigert) Fine forhold i Grebbestad og Tanumstrand i går. http://youtu.be/7IWwYF9wF9g Redigert 25.Mars.2013 av Barbaria (see edit history) Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
Erik Svart 25.Mars.2013 Del på Facebook Svart 25.Mars.2013 Masse båt på Kvitsøy i helga : Herlige dager utpå. Det var ikke så mye vind, men med en sol som har begynt å varme skikkelig har man ikke travelt, bare å sige avsted og nyte tilværelsen. Brukte 7 timer fra Kvitsøy til Hundvåg i går Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Mariell Svart 25.Mars.2013 Del på Facebook Svart 25.Mars.2013 Er blitt mer is her i Strømstad. I ytre havn er det stort sett kun noen isflak. Fortsatt noen ledige plasser. I indre er det mer is nå, enn når jeg kom på Fredag. Ser de holder på med å koble strømbokser, om de er ferdige til i morgen?????? Uansett ikke mange plassene å komme inn til brygge der inne, uten å leke isbryter Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Arvid_A Svart 25.Mars.2013 Del på Facebook Svart 25.Mars.2013 Flott og stemningsfull videosnutt, Barbaria!Slikt som dette gir tro på at en ny sommer er på gang, til tross for ismeldinger rundt omkring! Sitér dette innlegget Link to post
Compromise Svart 26.Mars.2013 Del på Facebook Svart 26.Mars.2013 Har nå kommet meg til Verdens Ende. Her det ingen andre gjestebåter, men mye folk som går på tur. Det er strøm på bryggene og betalingsautomaten er stengt Sitér dette innlegget /per Link to post
fluefiskeren Svart 26.Mars.2013 Del på Facebook Svart 26.Mars.2013 Herøysund Rosendal Vi er 7 gjestende her i Rosendal, så det er godt med plass, og deilig i sola. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.