MR Swe Startet 8.Mars.2013 Del på Facebook Startet 8.Mars.2013 Hei. Har fått tilbud om båtplass i fredrikstad. Har tidigare hatt i skjebergskilen og brukt øerne mellom singeløya og skjærhalden. Hvor lang tid tar det at komme dit fra fredrikstad? Har en snekke som cruiser runt 8 knop. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 8.Mars.2013 Del på Facebook Svart 8.Mars.2013 Har ikke vi samme båt, MR Swe ? Jeg ville regnet halvannen time fra Skjærhalden,, Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 8.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2013 nja du har vel en marex og jeg en nidelv ...om jeg ikke minns feil? Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 8.Mars.2013 Del på Facebook Svart 8.Mars.2013 16,8 nautiske ca, fart 8 knop. Ca 2 timer etter mine beregninger. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 8.Mars.2013 Del på Facebook Svart 8.Mars.2013 (redigert) Sånn det var, men du har TAMD30, da... vi går vel like fort, marsjer i 8 jeg også.. Om man går på nordsiden, All In ? Det går nok 2 timer der også, ja... mindre bølger der :-) Redigert 8.Mars.2013 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 8.Mars.2013 Del på Facebook Svart 8.Mars.2013 Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 8.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2013 (redigert) Takker All Inn.. Kan du sjekke hvor lang tid det tar fra Tosenkilen og til skjærhalden og? Tog det like langt tid òg gå nordsiden? Redigert 8.Mars.2013 av MR Swe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars E. Svart 8.Mars.2013 Del på Facebook Svart 8.Mars.2013 Jeg hadde tidligere snekke på Fjeldberg. Husk å ta høyde for farta på Glomma. 8 knop blir fort 11-12 på vei ut elva og 4-5 på vei inn Sent from my iPhone using Tapatalk Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 8.Mars.2013 Del på Facebook Svart 8.Mars.2013 Klikker du på denne linken, er det lett å se hvor langt det er mellom to steder. Avstandskalkulator. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Honduras Svart 8.Mars.2013 Del på Facebook Svart 8.Mars.2013 Har tøffet den veien med min gamle Polar med Marna noen ganger, og min foretrukne rute fra Fredrikstad er å gå syd for Ramsøy, deretter på nordsiden av Kirkøy og runde på sydsiden av Terneskjæra(fyrlykta) og gå langs land gjennom Romsundet. Mulig det er en NM eller to lenger, men jeg liker å være i le av land så lenge som mulig. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
MR Swe Svart 8.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2013 Takk lars.. det var en bra link Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 8.Mars.2013 Del på Facebook Svart 8.Mars.2013 Et annet innspill er hvis du skal gå fra Gressvik, istedenfor å gå nordover og innom Fredrikstad, hvorfor ikke fortsette ut Vesterelva langs Kråkerøyholmene, inn mot Kjøkøysund, runde under Puttesundbrua, forbi Risholmen og ta peiling på Fugleskjæra og Ramsøy(eller ut Løpern hvis du vil gå syd for Kirkøy) Synes det er en triveligere etappe enn gjennom byen og ut forbi Øra osv. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Terje_F Svart 8.Mars.2013 Del på Facebook Svart 8.Mars.2013 Gå nord på de tre Hvaler-øyene slik Honduras skriver. Enten via Vesterelva eller Østerelva. Romsundet er flott og skjermet, dog litt ruskete farvann, men sparer ikke noe kontra å gå i 8 knop langs Sandøyene. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 8.Mars.2013 Del på Facebook Svart 8.Mars.2013 (redigert) 16,8 nautiske ca, fart 8 knop. Ca 2 timer etter mine beregninger. Det der er en ganske grei omvei. Fra Skjærhalden lønner det seg å gå opp Løperen (mellom Kirkøy og Asmaløy). Edit: Obs... Ser du har lagt inn den løypa i innegg 6 Redigert 8.Mars.2013 av Komodo (see edit history) Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
quantumduck Svart 9.Mars.2013 Del på Facebook Svart 9.Mars.2013 Takk lars.. det var en bra link Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.