Jump to content

Ny båt, Integrity 346 Trawler - Hjem fra Nederland/ Hentetråd?

sap_2000

Recommended Posts

Glad for å høre at gutta nærmer seg Hals. Har funnet ut at jeg ikke er spesielt flink på kolektiv trafikk. Etter å ha gått av første bussen på feil holdeplass kom jeg til slutt til aalborg bussterminal. Der står jeg og venter på feil holdeplass på bussen til Hals. Funnet riktig nå men det er timesruter... Med denne farten kommer de nok først fram. Kompis nr2

De går nok litt for nærme land.

Flere plasser disse bunngarnene står langt ut fra land.

Er merket i kartet hvor bunngarn grensen går.

Åkjøre inn i ett sånt ett i mørke er ikke av det gode i røft vær.

Ville nok gått noe lengre ut fra kysten.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Litt nysgjerrig på dette fiskeutstyret og rookie mistake, Noen som kan belære oss litt her?

Antar SAP antyder til at de forsøkte å følge kysten oppover utenfor Fjellerup Strand,

men møtte et fiskeforedlingsanlegg som går langt ut i sjøen, slik at de måtte forandre

kurs og gå lengre ut:

bilde

Ser at taubåter har omtrent samme track som Karma. Tipper SAP kjenner sin grense for sikkerhet. Det om ser merkelig ut for oss kan ha en naturlig forklaring for skip og mannskap. Han har vel sagt tidligere at han ikke har fartet så mye på danskekysten og noen overraskelser ville det vel rart om han ikke fikk. Det er en topp båt med topp utstyr og vettugt mannskap. Blir spennende å se hva rapporten hans blir! :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

På sjøkartet mitt ser det ut til at de følger leden ut igjen og kommer nok til å dreie nordover igjen så de treffer leden til Hals

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...