Møkkalasset Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Aalborg er vel en drøy omvei. Var det ikke Hals? Hals er jo ved innløpet av Limfjorden. Innenfor der er det jo rolige forhold og da er det jo litt smak og behag. Ålborg er jo en koselig by. Link to post
TXE Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Glad for å høre at gutta nærmer seg Hals. Har funnet ut at jeg ikke er spesielt flink på kolektiv trafikk. Etter å ha gått av første bussen på feil holdeplass kom jeg til slutt til aalborg bussterminal. Der står jeg og venter på feil holdeplass på bussen til Hals. Funnet riktig nå men det er timesruter... Med denne farten kommer de nok først fram. Kompis nr2 Link to post
StorStas Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 I Grenå har det blåst opptil 19,7ms i ettermiddag (etter kl. 16, det var sist jeg sjekket)... Dere har fått en skikkelig ilddåp med den nye båten. Fortsatt god tur og takk for en ekstreeemt underholdende tråd!! http://www.grenaamarina.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=55&Itemid=66 Link to post
Møkkalasset Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Ser ut som bølgene er på sitt høyeste i Kattegat i morgen kl. 10. Deretter avtagende. Skagen bør vel være en grei etappe da. Lørdag er prognosen for Skagerak meget god. Ideell for kryssing ser det ut til. Link to post
free Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Litt nysgjerrig på dette fiskeutstyret og rookie mistake, Noen som kan belære oss litt her? Link to post
Bergen dørk Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Hva skjer nå da? Vurderte de å gå inn i Manager fjord? mvh Bergen Dørk Link to post
LALUNA II Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Vil ikke svare for han.... men regner han gjorde en feil i navigeringen dvs. overså noe som han burde sett litt tidligere Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
DieselDahl Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 "Shit! Feil høl!" Link to post
dude Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 (redigert) Oops, feil fjord :-) ser ut som der er noen staker de kjører langs.. Redigert 18.April.2013 av dude (see edit history) Link to post
LALUNA II Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 (redigert) NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tror jeg de er trøtte nok en rookie mistake Eller kanskje de sjekker ut retretten "Just in Case" Redigert 18.April.2013 av LALUNA II (see edit history) Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Cissaman Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Av en eller annen grunn så tviler jeg på at han tok feil hull... Er jo utstyrt med kart opp til topplanterna.... Link to post
Cissaman Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Av en eller annen grunn så tviler jeg på at han tok feil hull... Er jo utstyrt med kart opp til topplanterna.... Link to post
Bergen dørk Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Er det grunner her han skal unngå før kursen settes nordover igjen? mvh Bergen Dørk Link to post
Møkkalasset Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 (redigert) Merkelig manøver, men det har nok sin forklaring, Redigert 18.April.2013 av Møkkalasset (see edit history) Link to post
Mariell Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 De går nok litt for nærme land. Flere plasser disse bunngarnene står langt ut fra land. Er merket i kartet hvor bunngarn grensen går. Åkjøre inn i ett sånt ett i mørke er ikke av det gode i røft vær. Ville nok gått noe lengre ut fra kysten. MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Nidelv 1874 Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Litt nysgjerrig på dette fiskeutstyret og rookie mistake, Noen som kan belære oss litt her? Antar SAP antyder til at de forsøkte å følge kysten oppover utenfor Fjellerup Strand, men møtte et fiskeforedlingsanlegg som går langt ut i sjøen, slik at de måtte forandre kurs og gå lengre ut: Link to post
dude Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 (redigert) jeg tipper de ville gå inn til Mariagerfjord, men så ringte kompis tre? og sa de måtte gå til Hals :-) ser grunne ut innseilingene begge plasser.. Redigert 18.April.2013 av dude (see edit history) Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 I C map står det militært øvingsområde om dette som er merket som fiskeforedling i kartutsnittet til Nidelv 1874? jeg var på biltur til Mariero for noen år siden, og der og sto det masse påler langt ut? Endelig ble det Bobåt Link to post
Polarn Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Ser ut som det kan være greit med en dag fri snart, synes de sover utrolig lite Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Chilli Solbris Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Ser at taubåter har omtrent samme track som Karma. Tipper SAP kjenner sin grense for sikkerhet. Det om ser merkelig ut for oss kan ha en naturlig forklaring for skip og mannskap. Han har vel sagt tidligere at han ikke har fartet så mye på danskekysten og noen overraskelser ville det vel rart om han ikke fikk. Det er en topp båt med topp utstyr og vettugt mannskap. Blir spennende å se hva rapporten hans blir! :) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Møkkalasset Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 14 min siden siste oppdatering og merkelig kurs og fart da. Link to post
free Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Det ser og ut til at de er i grenseland for dekning på ais, det kan nok ta en liten stund før vi får en oppdatering nå.. Link to post
LALUNA II Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Ikke så merkelig de følger merking utover dreier nok om et oyeblikk mot innseilingen til Hals de må ut et stykke for å treffe innseilingsmerkene Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Polarn Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 På sjøkartet mitt ser det ut til at de følger leden ut igjen og kommer nok til å dreie nordover igjen så de treffer leden til Hals Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
dude Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 var en time nesten mellom kursoppdateringen da de gikk inn der oxo.. vi får satse på at det har med mobildekning å gjøre.. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn