Jump to content

Ny båt, Integrity 346 Trawler - Hjem fra Nederland/ Hentetråd?

sap_2000

Recommended Posts

Der var ais operativ igjen :clap:

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Gikk ned langs danskekysten i fjor omtrent på samme tid som dere kommer opp nå, var ikke noe fiskeredskap å snakke om men det betyr vel uansett ikke noe om dere kjører i dagslys.

Over til. Svenskekysten om dere skal gjøre det i litt vær (aner ikke hvordan været er hjemme nå men her er det kuling akkurat nå) bør dere velge ankomst kysten med omhu, jeg seilte inn rett nord av gullholmen for et par år siden og det er ikke et sted jeg vil anbefale om det blåser litt.

God tur videre, fra S/Y Enzo på anker i hurrycane hole @ St.John for øyeblikket

Da har vi tanket ferdig i Sæby og har kurs for Skagen via innsiden av innsiden av Hirsholmene.

ETA i Skagen er midnatt iflg padda.

Forbruket siden forrige tanking var høyt pga de dårlige forholdene de siste dagene. Meget høyt vil jeg si. Skal regne på det og få det inn i loggboka etterhvert. Nærmer oss Hirtshals nå. Skal se om jeg får inn et bilde.

Flott solnedgang i sted :)

Mvh. SAP

Vi er heldigvis 3 nå. Det tror jeg ideelt. Nå ligger en og purker og sover på sofaen bak ryggen min.

Ingen fare for noen direct route to HIRTSHALS nå, lol

Gutta er stressa som dere ser ;). Skal oppdatere oss på vær og føreforhold snart..

bilde

SAP -from my iPad using Tapatalk

Mvh. SAP

Slutter meg til Major Andy! Skal på jobb i morgen tidlig. Kanskje like greit å ikke legge seg? :p:unsure::D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Disse gutta må på jobb på mandag :giggle:

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...