Jump to content

Ny båt, Integrity 346 Trawler - Hjem fra Nederland/ Hentetråd?

sap_2000

Recommended Posts

Nå skal jeg bare vinne litt cash, så blir det denne: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=39963042

Hmmm, tru om jeg klarer å prute den ned ca 2,5 mill? :giggle:

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

Da har vi jobbet intensivt og sitter nå på cafe og venter på myye mat ;) fant ut sv det meste som gikk skeis med det tekniske i går tror jeg.

Har sikret targaen med flaggliner i kryss for og hindre skjelving og dårlig MARPA bla.

Fikk enda et problem på toppen. Når jeg dro ut dusjslangen for og spyle verktøyet dro jeg plastkoblingen på krana tvers av og vannet fosset inn i rommet..... Stengte kranene men vannet fosset fortsatt. Herlig.... Fant ettervert ut at det var en pos på krana som var tett. Puhhh. Det var deilig.

Går mot skagen så fort vi er klare og har handlet. Har ikke lest innlegg by the way.,,

Hvis noen vil ha tak i meg for noe, send pm så kommer nummeret i retur :)

bilde

Mvh. SAP

Takker. Så på DMI samtidig med deg

Jeg venter på at gutta skal komme tilbake fra handling nå.

Måtte gi opp og rydde verktøy. Full sandstorm her nå og jeg ville ha luka minst mulig åpen.

Slang det bare i kasser ned i kjelleren på antiskli. Sand overalt kommer inn gjennom dørsprekker etc. Og vi som vasket hele båten ut og innvndig i natt for alt saltet fra i går... Jeg brukte 2 timer utvendig med spyling mens gutta holdt på innvendig (ikke tenk nå ;))

5 min etter at gutta kommer vil jeg bort herfra. De skulle bare handle litt da dette mulig er siste sjanse før vi forlater DK.

Ser ikke så gale ut med bølger men det blåser mer her nå enn DMI sier. Vinden betyr ikke så mye når all sprut vil komme fra BB side. Skyvedøra er på høyre.

Gutta fikk tak i lister men ikke noe poeng og gjøre det nå. Alt inkl lasterommet må spyles og vaskes på nytt for sand uansett :( håper de kommer snart nå.

Ruta er klar, og stemplet og kvittert av 3 uavhengige øyne for fiskerilinjer og uønskede sidefjorder til babord, lol ;)

Mvh. SAP

Forøvrig beste pizzaen jeg har spist. Jeg ville ha stor, men fyren garanterte at det vil holde med liten. Han hadde rett. Tyngre enn en stor Peppes.

Kjøpte med 3 pizzaer til som vi kan knaske på underveis til Norge. Lettvint mat :)

Uff. Nå håper jeg de kommer snart..... Sandblåst båt er ikke bra, men det er vel en viss sjanse for at utvendig sand blir skyllt bort på turen til skage vil jeg tro...

Hvor får jeg diesel mellom her og skagen som passer med tidsplanen. Mulig litt sent i kveld i skagen.

Mener og erindre noe om kortautomat der.. Stemmer det?

Redigert av sap_2000 (see edit history)

Mvh. SAP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...