Jump to content

Ny båt, Integrity 346 Trawler - Hjem fra Nederland/ Hentetråd?

sap_2000

Recommended Posts

Hvor ofte har jeg ikke bannet over de trege togledere, som ikke følger med. Jeg skjønner hvorfor nå. Vi lokfører må vel legge ut på nettet, når vi kjører tog, for å få nødvendig oppmerksomhet. :lol::giggle::lol::giggle:

Og enda jeg ikke jobber i Jernbaneverket klarer jeg å forsinke tog! Jobber vel i samme selskap som deg tenker jeg..... Men du ser viktigheten av å følge med her!! Ref. tidligere innlegg om diverse togveier og innenfor og utenfor middel og diverse forskrifter! Må følge SAP og mannskap hele veien!!

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Ha ha ha. Så god kontroll har jeg aldri før hatt over hvor mannen befinner seg. Hilsen samboeren til kompis nr. 2

Kanskje han må ha en smarttelefon med slik programvare hele tiden?

Før skjønte jeg ingenting - nå skjønner jeg ikke det heller

Dette var altså gøy for oss alle inntil kona (og kanskje svigermor) oppdaget at de kunne følge han minutt for minutt. Det er nok over nå folkens. Vi får gå tilbake til jobb, gjøremål i egen båt eller kanskje ta en ankerdram.

mvh Bergen Dørk

Greit at dere ligger i ro akkurat nå. Fikk litt å gjøre på jobben...... Slutter meg til resten av gjengen her inne og håper at du har på mAIS så vi får fulgt med!

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...