Jump to content

Hva er dette ?


TMS

Recommended Posts

Hallo, det må da være noen som vet hva dette er ?

 

Det fløt tusenvis av dem på strekningen fra Azorene til Falmouth. Jeg har sjekket rundt på nettet uten å finne ut hva det er. jeg har også sjekket ut tipset om at det kan være "Andeskjell", men synes ikke det ligner...

TMS

Link to post
Share on other sites

Det så ikke særlig appetittvekkende ut. Ser det ligger på en tallerken med bestikk ved siden av. Har du tenkt å spise det??

 

Det ser ærlig talt ut som noe du har funnet hengende på et piggtrådgjerde og dandert i en stjerneform, så slengt på en klatt potetmos på.... :lol:

Link to post
Share on other sites

.....Som du vet er jeg nå på full fart inn i "energisektoren", så jeg ser for meg at dette ligner på modeller av vannkraftturbiner..

 

Even R

Riktig! Detter er vår nye micro bølgeturbin. slenger ut tusenvis av dem.

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Link to post
Share on other sites

vet ikke hva det er, men det må jo være godt siden det serveres uten saus.

 

Hvordan havnet den på dekk ,TMS?

 

En natt hvor vi ikke hadde revet kvelden før, seilte vi i perioder med med rekkestøttene i vannet. Vi passerte tusenvis av disse greiene, og en av dem havnet på sidedekket.

 

Vilken saus anbefaler du ?

TMS

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Hei

 

......Seilinga og turen gikk bra antar jeg. Frister til gjentakelse?

 

Even R

Turen gikk bra, vi brukte ni døgn hvorav første og siste døgn gikk for motor pga. lite vind. Ja, jeg tar gjerne en slik tur igjen. Er nå veldig klar for "korte" seilaser til f.eks, Shetland, Helgoland osv..

Redigert av TMS (see edit history)

TMS

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...