Jump to content

Diesel tilsetninger - hvor nødvendig er dette?


skyhawk

Recommended Posts

I Gudruns tilfelle leste jeg det slik at det var dieselen som varmet opp kald aluminiumstank. Og om man eksempelvis bruker en tank om dagen, så blir det også en del utskifing av luft. Slik tobixen, endrer man forutsetningene, så endrer man også som regel resultatet. Nå har familien fem dieselbiler, og har hatt slike over flere år. Ikke vann eller dieseldyr på noen av dem. Og dieseltankene holder utetemperatur. Så der går det forunderlig nok bra. Selv om noen av bilene bruker et par tanker i måneden. Og er par av dem kan stå i månedsvis om vinteren, trykker på knotten, det starter og går. Slik er det også på Vestlandet har jeg latt meg fortelle.

 

Men nå gidder jeg ikke å skrive mer om dette. Hulda har ikke problemet. Ikke har jeg dieseltank med luftsirkulasjon heller. Kun 1 stk 13 mm rør for utligning av trykk. Sånt blir det ikke mye sirkulasjon av.

Redigert av Hulda (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...