Jump to content

Har du lagt ut båten enda?


solono

Har du lagt ut båten enda  

102 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Skulle ha vært ute sist i april, men surremikkel som har den lagret sjekket ladespenningen dagen før jeg skulle hente den. Nå har jeg ventet på mekanikker i snart 3 uker. Hvorfor ikke fikse det mekaniske i januar?

Representant for Folk i båt-bevegelsen og venn av paraplydreggen.

Link to post
Share on other sites

Har vært utrolig treg i år, men i dag Kl. 10.00 skal den til sjøs sammen med en annen etternøler :thumbsup:

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Det er jo en av velsignelsene med trerobåter: Det er helt kurant å ha flere! Så én har vært ute en måneds tid - den har både rigg og motorbrønn, så jeg kan drive med "alt mulig" - 3 er på nøstet og venter på vårstell, og én er langt kommet, og skal "snart" ut.

Link to post
Share on other sites

Ikke enda men ble ferdig med siste punkt på den laange lista i går - nå venter jeg på bilen som skal hente båten i hagen og sette den ut :thumbsup:

Godt å se at jeg ikke er sistemann, begynte å føle et visst press, ja...

 

Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert! (Pippi Langstrømpe)

Link to post
Share on other sites

Sjøsatte ca 4 uker siden, fått noen fine turer men ikke så mange som jeg kunne ønske. 5 overnattinger så langt. Ligger ute nå, litt duskregn så det passer fint å sitte litt på datan, blir fint vær om en drøy time men det er litt vind for de som ikke har funnet en lun plass.

Link to post
Share on other sites

Hadde nok selv hatt båten ute hadde det ikke vært for kalesja... Hadde lyst til å ringe å høre om den var ferdig på fredag men holdt meg i skinnet. Men håper at vi får en bekreftelse i begynnelsen av uka. Kjekkt med kalesje når det begynner å regne. Men hadde uansett håpet å få prøvd motoren før neste helg, da har vi en uke ferie dvs 10 dager fri!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...