Jump to content

BPs Julemiddag i Bergen 2007


Kjell E

Hvor og når skal vi ha BPs Julemiddag 2007?  

139 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

I følge JanB er alt som er gjort mer enn to ganger en tradisjon i Bergen.

 

Julen, og alt dens vesen, nærmer seg - så da lyser vi ut Baatplassens Julemiddag for tredje gang på rad.

 

Foreløpig er det en poll om hvilken fredag som passer best, og hvor evenementet skal gå av stabelen. Første året var vi på Holbergstuen, i fjor på Wesselstuen - hvor ønsker vi å dra i år? Det er vel bare to alternativer, Holberg og Wessel, som er aktuelle?

 

Grunnen til dette spørsmålet er tilbakemeldinger fra i fjor om at Wessel kanskje ikke var så hensiktsmessig. Utfordringen med Holberg er at de har mindre plass, slik at blir vi like mange som i fjor (17 stk) risikerer vi å måtte sitte spredt.

 

Hensikten min er at når denne pollen har vart noen dager avslutter vi den og jeg bestiller et antall plasser hos "vinneren"

 

Uansett, stem i vei - påmelding og denslags tar vi senere.

 

Mvh,

Kjell

Redigert av LA3939 (see edit history)

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

At det blir er vel hevet over enhver tvil, men når er annen sak... for min del så passer begge dagene like bra, men stemte 7. siden jeg ikke ønsker å vente så lenge som til den 14.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Nøsteboden kan vera eit godt alternativ. Har ikkje vore der sjølv, men høyrt mykje positivt.

 

Om det er langbord eller ikkje, spelar kanskje likevel ikkje så stor rolle. Under sjølve måltidet er det berre sidemennene/kvinnene og dei som sit vis a vis ein kan snakka med. Men er me ein stad med bar som kan brukast etter måltidet, med moglegheit for mingling og sirkulering, då får ein snakka med mange i løpet av kvelden.

 

Men sjølvsagt kan me vera fleire stader i løpet av kvelden. Først ein ete-plass, deretter drikkeplass... :drink:

Link to post
Share on other sites

Men først skal me drikka pils onsdag 7. november! :cheers:

Takker for sist, men denne onsdagen ser jeg blir vanskelig siden konemor har tenkt å rømme landet og la meg være eneansvarlig for 2 små røvere akkurat denne uken :headbang:

 

Julemiddag 7.des ser også vanskelig ut for meg, håper 30/11, eventuelt 14/12 kommer sterkt på meningsmålingen mot slutten ! Men man kan vel ikke få med seg alt her i livet :nonod:

Link to post
Share on other sites

(Regner med at det alltids er plass til en dame??)

Det kan du være helt sikker på at det er plass til....

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Tar frem denne litt igjen.

 

Pollen er fremdeles åpen, skal vi si at den blir det frem til mandag 29/10 sånn litt ut på dagen?

 

Basert på resultatet kaster jeg skjorten og bretter opp jakkeermene og går i gang med bestilling av plass.

 

Påmelding og sådant kommer senere, til dess skal jeg nok ha bedt Ingar på peneste måte om litt lim slik at begivenheten får den prominente plass den fortjener på dette eminente forum (Se, jeg er begynt å be pent allerede... :yesnod: )

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Hei igjen LA3939 og dere andre vestlendinger!

 

Ser ut for at det blir en Bergenstur for madammen og meg en av de aktuelle datoene i desember, så det hadde jo vært artig med pinnekjøtt m/tilbehør i hyggelig "båtmiljø".

 

NB!

Regner jo med at SW også kommer iår, - og at eventuelt QB blir med denne gangen..?

 

Slik det ser ut nå er det mest sannsynlig at vi ankommer Vestlandets Hovedstad per en julepyntet Hurtigrute, :sailing: i god tid for eventuelt å rekke fredag den 7. des. samlingen, som er det mest sannsynlige reisetidspunktet for oss akkurat nå.

 

Da får vi bare krysse fingrene for at ting klaffer! :seeya::smiley:

Link to post
Share on other sites

Krise!!! :sad:

 

Wessel-, Holbergstuen og Nøsteboden er alle smekk fulle den 7/12!!!! :headbang:

 

Nå er rådyrene gode, noen ideer om hvor vi kan prøve? Dere som er mer bevandret i restaurantlivet her i byen? Please?

 

(Har en plan B i drift, men det medfører 14/12 på Nøsteboden, og plass i herberget er langt fra bekreftet pernaud (som franskmennene sier))

 

- Og like etter innlegget ble postet falt plan B tappert på sin post. Plan C?

 

Mvh,

Kjell

Redigert av LA3939 (see edit history)

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...