Jump to content

BPs Julemiddag i Bergen 2007


Kjell E

Hvor og når skal vi ha BPs Julemiddag 2007?  

139 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Andre året på rad det, janb! Du er altså i ferd med å lage deg din egen tradisjon? :wink:

 

Oppdatert liste:

 

Skipper Worse

Seastar

Lillefix

O.B.Lix

Sydvesten

Outbreak

Frøken Fryd

Hydrox

Liberty

Bergen

Nibba

Asunde

Ida Marie III

Ubåtfender

 

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

janb:

Dessverre har det oppstått julebordkollisjon for min del. Må nok trekka meg.

 

Anmodningen har vært behørig og kontradiktorisk behandlet i julebordkomiteens støttegruppe. Med dyp beklagelse meddeles at anmodningen avslås. Møteplikten opprettholdes. Manglende oppmøte påtross av møteplikt og avslått anmodning om fritak, må påregnes sanksjonert med behørig avstrraffelse. :smash:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

:nonod: Har ikke Ob.lix oppført seg? :wink:

 

Som nevnt tidligere vurderer jeg å droppe arbeidsgivers julebord til fordel for julebord m/båtsnakk. Er dog litt i tvil uansett... kommer hjem fra Lanzarote dagen før med 2 ukers bevertning "all inclusive" og er sikkert vel fornøyd... :cool::cheers:

.... på dypt vann; igjen.... :diving: :sweat:

Link to post
Share on other sites

Hei LA3939 og dere andre julebordsfantaster!

 

Ting begynner "å stramme seg til" på agendaen for meg også ser det ut til........!

 

Ungdommen/familien vi skal besøke i Bergen denne aktuelle langweekenden, - har selvfølgelig prøvd å holde skjult for oss -som en overraskelse- et større julebordsopplegg for hele "storfamilien" der nede denne fredagen. :flag::wink::yesnod::smiley:

 

De måtte motvillig røpe hemmeligheten i helgen, da jeg fortalte at jeg gledet meg til å treffe mange hyggelige personligheter fra baatplassen noen timer utover fredagskvelden med god julemat og livlige båt/sjø - historier.....!

 

Det er ikke alt som klaffer 100% bestandig, - men jeg ønsker uansett alle en fin tid fremover, med mye humor,latter og ikke minst ekte glede over Livet! :seeya::smiley:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...