Jump to content

BPs Julemiddag i Bergen 2007


Kjell E

Hvor og når skal vi ha BPs Julemiddag 2007?  

139 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Hmnei, Augustin hadde det helt fullt de og. Takk og farvel til plan C. Lurer på hvor langt ned i alfabetet vi må før det flasker seg?

 

 

Oddgeir, med de egoene som de som interesserer seg for rytmisk sportsgymnastikk for herrer har nå? Tviler på om Oslo blir den samme igjen. Du kan jo sjekke destinasjonen på AIS-en for M/F Os så ser du......

 

osais.jpg

 

Altså, plan D?

 

Mvh,

Kjell

Redigert av LA3939 (see edit history)

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Prøv Egon i kjøttbasaren, vi hadde ringerunde til mange steder for en uke siden, for 10 personer fredag i midten av desember, veldig fullt rundt om - på Egon hadde de i alle fall plass. Og de har full pakke med julemat. Jeg selv har aldri vært der, men tror det er helt greit, godt selskap, god mat og drikke er viktigst. :smiley:

Link to post
Share on other sites

Sånn!!! :cheers: :cheers: :cheers:

 

Plan D er i boks!

 

Egentlig heter den plan TrondC - takk for tipset!

 

Vi har altså plass til 25 stykker på Egon i Kjøttbasaren!!! :cheers:

 

Fredag 7 desember, klokken 18:30. Måtte legge det en time tidligere enn tradisjonen tro, de har nemlig et julebord som skal starte klokken 21:00.

 

Med andre ord, pinnekjøttet og dertil hørende hälsosam dricka må være fortært innen 21:00. For de som har gullstrupe som krever mer er det skjenkestover en masse i behagelig krypeavstand.

 

Betyr egentlig bare at vi forser litt mindre og heller nacher mer - eller strekker det i begge ender. Blir vel det siste, kjenner jeg meg selv (og andre) rett. Ikke?

 

Kommer til å stresse påmelding senere, men kom gjerne igjen så snart dere kan - slik at bikker vi over kvart hundre så kan jeg oppta forhandlinger om økning på et tidlig tidspunkt.

 

Til slutt en liten appetittvekker:

 

brettet.jpg

 

(Tatt sist fredag kveld på en passe brun pub i København, den årlige FTGB turen. Pris kr. 120, egentlig skal der være ti glass, men fotografen var så gudsjammerlig tørst.....)

 

Mvh,

Kjell

Redigert av LA3939 (see edit history)

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Knakende bra LA3939.... Det er jo bare rett over gaten til Scuffys... der har de byens dyreste ØL... da snakker vi om øl... til 79 kroner for Guinessen og Newcastle

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Da var første pinnekjøttet for i år testet og det var minst like godt som i fjor!

 

Jeg har laget en liten oversikt over hvem som har meldt sin interresse, kopier bare listen til neste innlegg så får vi med oss endringer, kjekt å vite hvilke båter en har også.

Er det noen som har tenkt å ta med båten til gullvågen? Vi kan jo sette av noen meter på kaien om det kommer en gjeng.

 

Bekreftet:

Amfea II..................Saga 315

Lillefix + O.b.lix........Lukket båt 29

Sydvesten................Bavaria 39 Cruiser

Janb........................Nauticat 33

Fisken + følge..........Fisken NB8700

LA3939....................Viksund 27 Columbi

Nibba.......................Scand Baltic

Seastar....................?

Skipper Worse..........Fairline Turrbo 36

Frøken Fryd..............Bayliner 3258

Outbreak.................Conway 26

Hydrox.....................Windy 7800

Liberty.....................Cobra 860 Sport

Bergen.....................Scand Classic

 

Totalt 16 crew er vi så langt

 

Ikke bekreftet:

Trond C...................Saga 7000

Ask.........................?

Asunde....................Selby

Hasse......................NB820

Gnisten....................Listaskøyte

880..........................Selby 880 Seafighter

Sebaldus..................Bavaria 32 Holiday

Dreamer + følge.......Bayliner 3988

 

Har lyst til å komme men bor på landet (østlandet):

Oddgeir....................Sun Odyssey 36

Redigert av Frøken Fryd (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...