Jump to content

BPs Julemiddag i Bergen 2007


Kjell E

Hvor og når skal vi ha BPs Julemiddag 2007?  

139 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Da begynner det å nærme seg!

 

Etter diverse på- og avmeldinger sitter vi igjen med følgende liste:

 

Skipper Worse

Lillefix

O.B.Lix

Sydvesten

Outbreak

Hydrox

Liberty

Bergen

Nibba

Asunde

Ida Marie III

Ubåtfender

LA3939

 

For de som fremdeles teller på knapper og glidelås, stedet er altså Egon, Vetrlidsalmenningen, Bergen. Tiden er Fredag 7. desember kl. 18:30.

 

Da er det bare å melde seg på, jeg må gi Egon endelig beskjed om antall på onsdag.

 

Så hva Fanden nøler I efter? :cheers:

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Jeg synes å huske å erindre vagt at ved forrige korsvei var det en annen som drev med maskinromskryping? Riktig nok ikke ombord i Ida Marie III, men dog? Og at det ikke var Lillefix?

 

Uansett, deltagerlisten har vokst:

 

Skipper Worse

Lillefix

O.B.Lix

Sydvesten

Outbreak + admiral

Hydrox

Liberty

Bergen

Nibba

Asunde

Ida Marie III

Ubåtfender

Hasse

LA3939

 

Så da er vi 15 - men framleis gooood plass!

 

Mvh,

Kjell

Redigert av LA3939 (see edit history)

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Å det verste er at det funker oxo Ikke sandt FRØKEN FRYD, men ka gjør du om dama ha større maskinrom da :lol: :lol: :lol:

Hvis dama har litt av sine femi sider inntakt så vil hun komme med følgende utbrudd. "Åååååå, her var koselig. Og den motoren der var bare helt hærlig, så søt den var..!!"

Link to post
Share on other sites

Hva er det Falkøie har fått syn på, tro?

 

Listen har vokst igjen, nå er vi 16.

 

Skipper Worse

Lillefix

O.B.Lix

Sydvesten

Outbreak + admiral

Hydrox

Liberty

Bergen

Nibba

Asunde

Ida Marie III

Ubåtfender

Hasse

Fisken

LA3939

 

Kan alle godhetsfullt sjekke listen og se for selvsyn at jeg ikke har glemt noen?

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Følgende tikket inn på NAVTEX nettopp:

 

 

Etterretning for Sjørarende nummer 25/07

 

Havnekart nr 460, sjøkart nr 21.

 

Gyldig fra 06 desember 2007 klokken 2012 til 08 desember 2007 klokken 0200.

 

Fra Restaurant Egon Kjøttbasaren meddeles at Baatplassens julemidddagspisere er hjertelig velkomne fra klokken 1830 fredag 07 desember 2007.

 

Det meddeles videre at akevittbeholdningen er kontrollert, og funnet å være tilstrekkelig både i volum og kvalitet. Fra avdeling for pratiske opplysninger videreformidles at bestilling og monetær honorering av samme foregår i baren, man kan ikke påregne egen kelner som for kontrahering av føde, verken fast eller flytende.

 

Slutt

 

Så da så.

 

Selv har jeg en viss anelse om at jeg jeg først besøker den idylliske uthavnen Scruffy Murphys før baccanalet starter, ETA sånn i femtiden. Jeg har lyttevakt på kanalene 90 79 17 65 i fall noen søker kontakt. Gjelder også for de ulykkelige sjelene som av ymse årsaker er forhindret fra å delta i selve gildet men som kan tenke seg å se oss i hvitøyet senere på aftenen.

 

Vel møtt, Godtfolk!

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...