Jump to content

BPs Julemiddag i Bergen 2007


Kjell E

Hvor og når skal vi ha BPs Julemiddag 2007?  

139 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Først vil jeg takke alle for en kjempehyggelig aften. Satser på at vi samler gjengen ++++ flere til våren og har et vårtreff.

 

Ubåtfender, hva om vi alle sender deg en IM der vi skriver om det er ok med bildene her eller ikke.

 

For meg er det helt greit men tror ikke det er trygt å si at den som tier samtykker.

 

Hilsen

Arild

Link to post
Share on other sites

Itt no problem med bilder her i gården..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Bilder? Selvsagt. Jeg kan ikke forstå at det er noe der som jeg behøver å hevde at er manipulert (med mindre det er manipulert)

 

For min del kan man legge ut bilder som er vurdert som akseptable. Vurderingen overlates til ubåtfender, han ønsker vel tross alt ikke å bli kjølhalt på neste samling!

Laholm

Link to post
Share on other sites

Vedrørende bilder. Erindrer at jeg en gang var på BP julebord jeg også, men den gang var det ikke slikt hysteri omkring muligheten å bli tatt bilde av. Da la man ut bilder og lot Skipper Worse ta injurie søksmålene i ettertid!

 

Hva er det med denne 2007 generasjonens julebordsdeltakere? Sveklete ? :eek::nonod::drink::cheers::drink::lol::boxing::wink:

.... på dypt vann; igjen.... :diving: :sweat:

Link to post
Share on other sites

Sveklete ?

 

 

Sveklete? Nei, vet du hva! Nå skal jeg fortelle deg hva som skjedde da jeg gikk hjem fra dette vakre evenementet. Det har seg nemlig slik at mens alle dere som ikke var der lå og sov deres søteste søvn i egen (eller andres) seng, holdt jordkloden på å tippe over!

 

Hadde det ikke vært for at jeg i absolutt siste liten fikk hendene rundt en lyktestolpe og dermed fikk stoppet galskapen er det ikke godt å si hva som hadde skjedd!

 

Men spring nå endelig ikke til avisene med dette, som den beskjedne nordlending jeg er ønsker jeg ingen oppmerskomhet rundt dette. It`s just all part of the service.

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Sveklete? Nei, vet du hva! Men spring nå endelig ikke til avisene med dette

 

2200@vg.no.....er tydligvis tingen her!

 

At jorden ikke snurrer skikkelig på sin egen akse er nyheter og en sak for Poseidon sitt fag om "Solens rettvisende peiling i det sanne opp- og nedgangsøyeblikk"....serru!". :cheers:

Redigert av Gnisten (see edit history)

.... på dypt vann; igjen.... :diving: :sweat:

Link to post
Share on other sites

Sveklete? Nei, vet du hva! Nå skal jeg fortelle deg hva som skjedde da jeg gikk hjem fra dette vakre evenementet. Det har seg nemlig slik at mens alle dere som ikke var der lå og sov deres søteste søvn i egen (eller andres) seng, holdt jordkloden på å tippe over!

 

Hadde det ikke vært for at jeg i absolutt siste liten fikk hendene rundt en lyktestolpe og dermed fikk stoppet galskapen er det ikke godt å si hva som hadde skjedd!

 

Men spring nå endelig ikke til avisene med dette, som den beskjedne nordlending jeg er ønsker jeg ingen oppmerskomhet rundt dette. It`s just all part of the service.

 

Mvh,

Kjell

 

:lol::lol::lol::flag:

 

Dette er en sak for Bali konferansen.

Vi sees!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...