Jump to content

Sosialt på sjøen?


Ingar

Recommended Posts

Men du jager vel ikke oss, om vi kommer og legger oss utenpå ? :confused:

Hei

Nei, men gjerne ha folk på utsiden som er noe hensynsfulle.

I fjor fikk vi en på utsiden som spurte om han kunne gå gjennom salongen. :rolleyes:

Han fikk grei beskjed om å holde seg på dekk når han skulle gå over båten.

mvh

giver

Link to post
Share on other sites

Enhver båteier med ett snev av respekt for seg selv tar selvsagt ikke sjansen på å være uten internettforbindelse.

Har man ikke fiber er det mange andre muligheter, ICE, satellitt, 3G, etc.

 

Du har vel plass til etpar sånne på Regina'en? (kun 84cm i diameter)

 

dome_f77.gif

Link to post
Share on other sites

Hei

I fjor fikk vi en på utsiden som spurte om han kunne gå gjennom salongen. :rolleyes:

 

Er det mulig..........hva blir det neste? "Kan jeg låne toalettet.....og kanskje en liten matbit" :lol:

Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen....

Link to post
Share on other sites

Enhver båteier med ett snev av respekt for seg selv tar selvsagt ikke sjansen på å være uten internettforbindelse.

Har man ikke fiber er det mange andre muligheter, ICE, satellitt, 3G, etc.

Hei

Og der ble den siste rest av selvrespekt feid ut av grunnen under meg. :wink:

mvh

giver

Link to post
Share on other sites

Felles treff i Søgne i en av harbourene i fellesferien kanskje? Virker som det er en del her på BP kommer fra de sørlige strøk... Her kan vi jo øve på å skyte med paintballgevær på en kassert lettbåt. Noe som bør bli nødvendig i sommer... Så må vi jo ha dragrace i robåt.

Link to post
Share on other sites

tuffffffffffff, du får prøve deg mer longside denne sommeren, så kommer bar-regningen din til å gå betraktelig ned. :lol: ( Husk å ta med Princess-stigen )

 

Lå longside i hele fjorårssesongen jeg, lano. (Ankervinsjen virket ikke :blush: ) Merket ingenting på barregningen. :smash:

 

mvh tuffff

Link to post
Share on other sites

Brukte du stigen eller løp du gjennom salongen ? :lol:

 

Snubla over manntaua. :blush: Den var ellers faktisk ganske god den til giver, om han som spurte om å få gå gjennom salongen :rolleyes::lol::lol:

Sørlandet blir for øvrig neppe oppsøkt med båt i år, da ferien blir med bil i England/Wales. :eek:

 

mvh tuffff

Link to post
Share on other sites

Jeg vil bare poengtere enda engang at jeg syntes det er helt ok å spørre om folk kan legge seg litt lenger bort eller legge ut jolla som sagt hvis det er plenti plasser - jeg hjelper også gjærne til og ta i mot tau osv , det er vel ikke frekt hvis fks det ligger 10 båter et sted det er plass til fks 15 og du spør om det er greit????? vi har gjort det flere ganger og det er faktisk en grei ting for å komme igang med praten........ dvs hvis du hjelper dem i tilegg..... Men er det FULLT så tillater man seg selvsagt ikke til slikt, så kall meg gjerne frekk - men kanskje de som ikke syntes det er ok ikke har båtvenner?? :smiley::cheers::crazy::flag:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...