NoWaK Svart 3.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2014 Nå er ikke ønske å bare få den over 50 knop, det har jeg klart. Men det er så langt ifra stabilt som en kan komme og tåler ikke vind eller bølger, målet er å kunne ligge å kjøre i over 50 knop. Og båten er garantert ikke 100% rett under, men om den hadde vært det så hadde det nok ikke blitt så stabilt som jeg skal ha det. Vanntanken i bauen funker som bare rakkeren, ligger mye mer stabilt i vannet og blir mye behageligere å kjøre. For ikke å snakke om i sakte fart, slipper å måtte stå å kjøre. ;-) Sitér dette innlegget Jan Fredrik Jeg bor her, du æ? Badegjest? Båter: Comet 26, Wesling 16 (jolle), Yamarin 4220 også et par slepejoller. Link to post
MMM Svart 15.April.2015 Del på Facebook Svart 15.April.2015 Nydelig båt! har selv en fjordling 17 som jeg drømmer om å modifisere for å få bort CWen. liker dine ideer. har det skjedd noe siden ifjord? skal båten på vannet nå denne sesongen (2015)? Sitér dette innlegget Link to post
NoWaK Svart 15.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2015 (redigert) Takk for det. Nei, dessverre ikke skjedd noe her. Har litt for mange prosjekter som skulle vært fikset, og med et par unger og gammelt hus i tillegg så bli det manko på tid og energi. ???? Men har fått et par spann med polyester, som nok burde brukes asap, så kanskje jeg kliner til en dag. Ellers så har jeg endt opp med begge 12 fot skrogene vi støpte, så nå ligger det to små grå i hagan. He he. Viktig å fylle på med nye prosjekter, så en ikke råker opp. Redigert 15.April.2015 av NoWaK (see edit history) Sitér dette innlegget Jan Fredrik Jeg bor her, du æ? Badegjest? Båter: Comet 26, Wesling 16 (jolle), Yamarin 4220 også et par slepejoller. Link to post
stukas Svart 16.April.2017 Del på Facebook Svart 16.April.2017 Stepping av skrog musling 370. Fordeler / ulemper Sitér dette innlegget Link to post
stukas Svart 16.April.2017 Del på Facebook Svart 16.April.2017 Stepping av skrog musling 370. Fordeler / ulemper Sitér dette innlegget Link to post
NoWaK Svart 27.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2017 Jeg har ikke kjørt 370 selv, så har ikke så mye lurt å komme med her. Men skal du opp i over ca 40 knop og kunne kjøre noenlunde stabilt, må det nok gjøres noe med skroget. Sitér dette innlegget Jan Fredrik Jeg bor her, du æ? Badegjest? Båter: Comet 26, Wesling 16 (jolle), Yamarin 4220 også et par slepejoller. Link to post
KarmaZ Svart 27.April.2017 Del på Facebook Svart 27.April.2017 Er vel ikke mange båter i den størrelsen og båttype med såpass stor motor. Fleste sånne båter har vel 40 hk Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 27.April.2017 Del på Facebook Svart 27.April.2017 Og 40 er ikke bra nok??:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.