JonnKjetil89 Startet 10.Januar.2014 Del på Facebook Startet 10.Januar.2014 Hei! Jeg skal kjøpe meg en Flipper 470 skjærgårdsjeep med 50 Force Motor(motor er i perfekt stand).. Har noen noe erfaring med denne båten?? Bra båt? Stø og god plass? Alle svar takkes og bukkes for :) Sitér dette innlegget Link to post
Ternen32 Svart 10.Januar.2014 Del på Facebook Svart 10.Januar.2014 Hadde selv tidligere en Flipper 640, dette tror jeg med hånda på hjertet si at det er den stødigste å beste båten jeg har hatt. Planings terskel på denne er helt utrolig, utsparringen i skroget gjør at den løftes opp av vannet å i plan veldig kjapt Skroget på disse er helt like i utforming bare i mindre versjon Sitér dette innlegget Eier av 1978 Furuholmen 32 Fly. Ternen sin Blogg: http://ternen.rashani.no/#home Link to post
glalaks Svart 11.Januar.2014 Del på Facebook Svart 11.Januar.2014 Ville vært mer skeptisk til force-motoren enn båten tror jeg. Men får du den billig så;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.