Jump to content

Østfoldtreffet 2014

Pettern1972

Recommended Posts

Da har vi fått beskjed om at KV/Nornen kommer innom en tur. Den blir liggende et par timer på svai, og har åpen båt for de som har lyst til å ta en titt. Gjester blir hentet på ytterste brygge med mob-båt. Den blir værende her i et par timer før den skal videre på oppdrag.
Åpen båt i ca 2 timer, før den må videre på oppdrag. Så her har dere muligheten til å ta en titt ombord.

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

I fjord så "mobbet" jeg Ole Petter for å ikke ha orden på fortøyningene på fordekket - noe han også bemerket når jeg kom i år.

Vel man skal kanskje rydde i eget hus/båt først, men en er da så rutinert at en har rotet under dekk - ute av syne. :lol:

bilde

bilde

He er Anita fra Florø radio i gang med å tegne og fortelle litt om VHF - intensivkurs - 6 stykker gikk opp til prøve, og alle sammen bestod. Hyggelig med Kari som prøvde for 3 år siden, men dessverre ikke klarte det da - jeg skal ALDRIG igjen prøve på det der har hun sagt mang en gang, senest om fredagen. På lørdag bestod hun prøven sammen med de 5 andre - gratulerer alle sammen.

Redigert av Benji (see edit history)

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...