Bergen dørk Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Ja, nå er det krise langs hele kysten: Vi ser ikke Grethe på MAIS! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Det har dere sannelig helt rett i.. telefonen gjorfe som matrosen her. Den tok en 5 min pause.. å jwg glente å slå den på igjen. Funker nå? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 (redigert) yess da kan vi slappe av litt igjen :) Ser deg ved Lista nå Redigert 9.Mars.2014 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Kaptein Hansen Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Der oppdaterte den igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Fjellbonden Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Jeg tror ikke at momentet på bolten blir større med overkant 20 kn enn 10-12. Dette bekreftes også av forbruket som viser at det går tungt oppunder 12. Vil tro du har ca samme forbruket i plan. Jeg ville altså gått i plan så snart forholdene tillater det, men det er viktig å få frem at dette er kun min vurdering. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Godt at dere dukket opp igjen! Bene veien utaskjærs har dere vel ca 80 NM igjen. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Vi prøver litt... Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
chrisrik Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 22 knop! Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Elise Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Nå går det unna ja, roligere ombord nå tenker jeg, matrosen begynner kanskje å få farge i ansiktet igjen :-) Sitér dette innlegget Link to post
Shiny Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Godt sig nå. Har vel muligheter for Arendal i 20 tiden med strakeste rute. Har sikkert sjelden vært mere glad for å se hjemmehavn som etter denne turen. Sitér dette innlegget Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
Møkkalasset Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Hmm. Spørs om man må ta seg en tur til Arendal i kveld? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Pass deg for å gå for nærme steinsboene Regner med det bryter der der i dag. Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Vi går litt til ut Laluna Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 (redigert) Siste observasjoner ...http://www.yr.no/observasjonar/ Redigert 9.Mars.2014 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bergen dørk Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Hvordan er vind- og bølgeforhold nå da? Roet seg? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
MajorAndy Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Jeg synes Bjørn fortjener en modtagekomite når han ankommer. Både han og matrosen kan nok trænge til en snak og en ankerdram, tænker jeg. Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Det er vel rundt 150 vel? jeg la en rute fra Egersund til Arendal, med god klaring til kysten, den sa 116nm! Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 B D det har økt likt nå Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 (redigert) Regner med det er mere behagelig å surfe med bølgene i baken nå http://www.yr.no/kart/#lat=57.97011&lon=7.75123&zoom=8&laga=b%C3%B8lgje&baseid=PunktNorge%3A2376&proj=3575 Redigert 9.Mars.2014 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Myyye bedre ja.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 ca 55 nm til Arendal og ca 3 timer så er du mål Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Gleeeeder meg.. til å knytte fast hjemmet. . :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Øya Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Fått opp dampen nå. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Øya Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Alle naboene i Gjestehavna står vel klar og venter? Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Bergen dørk Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Kjekt å få hjem hjemmet! He, he. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.