Jump to content

hente levere tråd Arendal Bergen.


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Puhh. Tar på det her. En skikkelig rysare av en hentetråd, i skikkelig Sap_2000 stil. Takk for at du delte turen med oss Bjørn.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Heldigvis hadde jeg nett på fjellet :-) :-) takker også for en yderst spennende hente tråd. Nesten trist den er over, hehe.

Det er også en god følelse å gjennomføre slikt som dette med sin sønn! Gir ekstra nærskap det :-)

Igjen takk for all spenningen.

 

Mvh

Kire

Link to post
Share on other sites

Slår meg sammen med alle som takker for at vi fikk være med! Dette gir en skikkelig boost med tanke på håpet om å hente egen båt langt unna. Det blir ikke så skremmende når du vet at du har folk med deg kysten rundt! Tusen takk for turen! Vi gleder oss til Tom Rør og andre som deler!!

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

bilde

 

Denne sto i båten. Levert av Øya. Med hilsen fra alle på Bp..

 

Er jo jeg som burde levert en slik til alle dere.. :-) for all hjelp å støtte.

Men tusen takk.igjen. for all hjelp. Jeg har lest gjennom hele hentetråden nå. Å ser at det er mye jeg desverre ikke har fått med meg. Men takk for hvert eneste bidrag som gjorde denne turen trygg.

Å om noen lurer. .. jeg er stolt over å heve Bp vimpel over White Lady. Den skal henge fra nå av.

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Turen min vil nok gå mye i sneglefart, da jeg vil se mye på turen. har satt av ca 10 dager, og håper på fint vær. Håper ikke bongotrommene som ble ble brukt på oppoverturen din er brukt opp ;-). Når det gjelder tekniske dingser, så er den saken overlatt til mannskapet.

Link to post
Share on other sites

Hei, Tom Rør! Nå er bongotrommene nystemt og ligger klar til neste oppdrag. Var det ikke fra Molde i slutten av mars du drar?

 

Hei, Bjørn! Den champisen synes jeg du skal drikke med godsamvittighet, den er deg vel undt. Så får du heller bruke noe eplemost til en eventuell dåpsseremoni.

Jeg satt faktisk idag og lurte på å sende ned en pose fra Friele til deg, siden du har invitert halve Norge på kaffe, men jeg var ikke sikker på om White Lady, Arendal ville holde. Og da er jo spørsmålet; hvilken adresse har en båtboer? Du har kanskje en adresse på land, men hva med de som ikke har det?

For all del, vi vil ikke se en grønn postkasse bak på hekken......ikke fint!!! :giggle:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...