Jump to content

hente levere tråd Arendal Bergen.


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Gratulerer med vel overstått levering & henting av båt!

Imponerende engasjement med 1221 svar og nesten 80 000 visninger!

Det finnes vel neppe tilsvarende forum noe sted i verden!?

 

Skriv under med begge hendene på denne og fleire til :yesnod::yesnod: :yesnod: Det var litt av tur, det er då ein kjenner at ein lever :wink: , tenkjer at det var godt å koma heim til heimehavn :seeya::seeya:

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Link to post
Share on other sites

Takk til Bjørn og "matrosen" for at dere lot oss få innblikk i livet ombord!
Takk også til alle engasjerte BPere. Sammen har dere fått meg til å tilbringe nesten hele helga med PCen på fanget. :smiley:

Dette ble en flott levere-/hentetråd med passe innslag av både spenning og moro!

 

- og sist, men ikke minst: Lykke til med din nye "bobåt", Bjørn!

:flag_bp:

Link to post
Share on other sites

Vekommen hjem bjørn og sønn!

Skjønt, du har jo teknisk sett vært hjemme i flere dager, hehe :-)

 

Må være utrolig deilig følelse å fosse inn Galtesund nå i kveld tenker jeg. Det har til tider vært litt for spennende å følge med dere :-)

Håper å få besiktig det nye hjemmet ditt snart.

 

 

 

Tok en screenshot av dagens track nå før det forsvinner. Imponerende dagsetappe og spesielt med de forholdene dere har hatt.

 

 

bilde

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Vekommen hjem bjørn og sønn!

Skjønt, du har jo teknisk sett vært hjemme i flere dager, hehe :-

 

Må være utrolig deilig følelse å fosse inn Galtesund nå i kveld tenker jeg. Det har til tider vært litt for spennende å følge med dere :-)

Håper å få besiktig det nye hjemmet ditt snart.

 

 

 

Tok en screenshot av dagens track nå før det forsvinner. Imponerende dagsetappe og spesielt med de forholdene dere har hatt.

 

 

bilde

Drøyt stykke altså. :-D

Redigert av Lars Kirkeng (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Tusen takk Bjørn for en fantastisk hentetråd. Utrolig imponert over at man husker å "poste" midt alt stress med både værutfordringer og aksler. Det gir en utrolig god følelse å være en del av et nettverk som både deler raust av sine kunnskaper, og tid. Liberty sin tur i fra Bergen for å hjelpe en "båtbroder"har rørt mange flere en meg, nå skal man jo ikke "oute" noen på nettforum, men oppgi den mannens navn og adr. Så tror jeg at han vill ha nok blomster og drikke for en lang tid fremover.

Gratulerer med vel gjennomført; og er du noengang på besøk i indre Oslofjord så lover vi ankerdram og hyggelig selskap. Slike leverings og hentetråder setter ALLE vi båtplassen medlemmer pris på.

Link to post
Share on other sites

Gratulerer med flott og vellykket levere/hentetur. Litt problemer under veis, men med den entusiasmen her på BP og den uselviske handlingen til Liberty så ordnet det seg jo på en fantastisk måte.

Nå kan du begynne å la inntrykkene synke inn og faktisk prøve å forstå at du har fått deg ny skute/bolig. Gratulerer masse :thumbsup:

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Dette har vært et eventyr. Fra ende til annen. Med et fantastisk hjelosomt Bp i ryggen klarte vi dette. Det hadde jeg ikke trodd på torsdag..

Jeg er utrolig stolt av min sønn. Han har stått på..å holdt ut med sin far.. å vært til uvurderlig hjelp. Den karen blir en kjernekar.

Dernest vil jeg jo takke alle på Bp. Å selvfølgelig mr Liberty. Han har bedt om å få være anonym. Å det respekterer jeg. Men denne turen hadde aldri latt seg sluttføre uten han. Oppfordre alle til å ta en Liberty.. så ofte dere kan.. den kommer i retur en gang.. det er bombesikkert.. :-)

Så er jeg og utrolig stolt av å høre til i norges beste båt familie. Nemlig Bp så mye støtte å hjelp som det er i dette forum er helt utrolig. Jeg følte dere passet på meg å sønnen hele tiden. Det var trygt.. :-)

Å det gir meg mye å lese alt det dere har skrevet. Alle er herved invitert på kaffi her. Når dere måtte ha ærend i arendal. Alltid hyggelig å hilse på båtvenner.. :-)

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Alle er herved invitert på kaffi her. Når dere måtte ha ærend i arendal. Alltid hyggelig å hilse på båtvenner.. :-)

 

Det må jeg si! Det er et tilbud det står respekt av! Kanskje vi tar deg på ordet :wink:

 

Takk for en engasjerende tråd! Du får følge opp med evt. bytte av aksel og flens :smiley:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...