Bjørn Løvjomås Svart 21.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2014 Jeg skulle demonstrere denne app til en båtnabo.. å glemte den helt bort.. :-) det ble en Sap.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Øya Svart 21.April.2014 Del på Facebook Svart 21.April.2014 Greit å vite hvor du er..... Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
MS Taifa Svart 4.Mai.2014 Del på Facebook Svart 4.Mai.2014 Bjørn, Hva er hemmeligheten med bordklaffen. Vi har ikke fått løsnet armen som skal holde den. JI Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 4.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2014 Den har altid vært ganske tung å vri. Jeg prøvde å smøre den med noe tyntflytende smøring. Men det hjalp ikke. Så de gangene jeg brukte den var det makta som måtte til. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
MS Taifa Svart 4.Mai.2014 Del på Facebook Svart 4.Mai.2014 OK, Takker! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.