LALUNA II Svart 27.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 (redigert) Syntes jeg så blinket i Torungen fyr i horisonten . ....går skikkelig unna nå Ledebåt har de okså fått Redigert 27.Mars.2014 av LALUNA II (see edit history) Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Møkkalasset Svart 27.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 Ny link til livesendinga? Link to post
pauc Svart 27.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 http://www.youtube.com/watch?v=odEc3wwZCyA&feature=youtu.be Link to post
LALUNA II Svart 27.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 (redigert) Link til WEbCam Arendal Gjestehavn http://www.arendalhavn.no/no/Gjestehavn/Webkamera-Arendal-/ Nå dreier de inn galtesundet :-) Redigert 27.Mars.2014 av LALUNA II (see edit history) Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
dude Svart 27.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 Er losen også fra Baatplassen? :-) Link to post
Magne A. Svart 27.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 (redigert) Utrolig gøy å følge med på denne tråden ! Liten sniktitt på blindleia også idet jeg kom hjem fra jobb. Nå blir det to stolte skippere som får hilst i Arendal også Skål for BP Redigert 27.Mars.2014 av Magne A. (see edit history) Link to post
tilplan Svart 27.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 Kan vel snart si takk for turen i dag:-) Så bilde på padda og fant fram telefonen for å sjekke Marine traffic og kona kvitterte med å si at jeg er gal. Måtte svare at det er godt vi har båt, ellers hadde det blitt mye mas nå.;-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Link to post
LALUNA II Svart 27.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 (redigert) DA kan vi skimte de på første webcam oppe til høyre Da var de på plass Velkommen til Arendal Dagens track Redigert 27.Mars.2014 av LALUNA II (see edit history) Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Møkkalasset Svart 27.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 Takk for turen. Godt å se mottakskomiteen på plass. Link to post
LALUNA II Svart 27.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 Link til alle bildene jeg har lagt ut i denne tråden http://imgur.com/a/fJO6a Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Båttransport D5L Svart 27.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 Takk for turen idag Link to post
succes 42 1980 Svart 27.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 Jeg må si takk. For en hentetråd ? Link to post
"Mojo" Svart 27.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 (redigert) Vel i havn Takk for turen i dag, virkelig gøy å følge dere på turen hjem Redigert 27.Mars.2014 av "Mojo" (see edit history) Link to post
Chilli Solbris Svart 27.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 Nok en dag med flotte bilder og livecam. Mange gode kommentarer og kjempegode tips som kan brukes på egen ferietur! Mange takk for flott og god underholdning og ikke minst læring! Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Øya Svart 27.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 Hyggelig bekjentskap i Gjestehavna i Arendal. Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Tom Rør Svart 27.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 Kongelig mottakelse i Arendal av Bjørn Løvjomås og Øya. Sånn skulle det vært hver gang man kom inn i ny havn :-) Link to post
Øya Svart 27.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 (redigert) Diesel Dahl har vært i Haugesund og er kaptein for en kamerat som har kjøpt flott Bavaria. Folksomt i Arendal i kveld. Redigert 27.Mars.2014 av Øya (see edit history) Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Tom Rør Svart 27.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 De snek seg innpå oss i blindleia :-) Den så jeg ikke komme :-) Link to post
Øya Svart 27.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 Det blir konvoi til østlandet i morgen :-) Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Snekker'n Svart 27.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 Tusen takk for alle gode råd og følge på veien i dag. Veldig godt å ha en så kompetent gjeng i ryggen. Ligger litt på etterskudd med å legge ut bilder. Her er et fra da vi var på vei til Bergen: Buster X med Yamaha 70 Link to post
sap_2000 Svart 27.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 Her har det skjedd litt på noen timer ser jeg :-) Så gøy at dere endte opp hos Bjørn og at DD tok dere igjen :-) @ DD: kom dere helt fra Hagesund i dag? Voksen etappe i så fall ;-) Mvh. SAP Link to post
MaSa Svart 27.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 Bare helt fantastisk :) Hadde jeg hatt båten på vannet nå så skulle jeg tatt meg en tur til Arendal selv bare for og være med på moroa:) Utrolig flotte båter i Arendal nå ja :) Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Snekker'n Svart 27.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 Denne passerte oss like etterpå: Buster X med Yamaha 70 Link to post
Snekker'n Svart 27.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2014 Noen hus er bra tilpasset naturen.... ....men ikke alle.... Buster X med Yamaha 70 Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn