Chilli Solbris Svart 31.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2024 En fantastisk epoke er over. Nå vet jeg at du er pragmatisk anlagt @Knude! Så vi andre får sørge for melankolien!😃😃😃 Gratulerer med salget! Og lykke til med ny båt! Definitivt den beste prosjekttråden noensinne! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Pequod Svart 31.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2024 Gratulerer med salget og med ny båt! Godt å se at det ikke er slutt på båtlivet, Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Allan E Svart 31.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2024 Tusen takk for at jeg har fått følge byggingen av båten din, det har vært en glede så mye at jeg stadig lette etter oppdateringer. Lykke til videre med nybåten. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 31.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2024 Til lykke med salg, lurer på hvor lang tid det tar før du begynner å forbedre nye båten. 😅😅😅 Takk for en særdeles god prosjekttråd. Å ikke minst har det vært morsomt å stikke innom å følge med personlig. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Knude Svart 31.Juli.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2024 Takk for hyggelige ord karer Det er en tid for alt @NilsPils I Thailand forsetter vi som før men det blir noen endringer der også på sikt. Det kommer vi tilbake til...... @sap_2000 skuta med ny eier går antakelig til Aker Brygge utpå høsten en gang. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Biam1 Svart 1.August.2024 Link til dette innlegget Svart 1.August.2024 Tusen takk for lærerik, inspirerende og morsom lesing her på BP over mange år. Ser skuta foreløpig ligger trygt fortøyd i Songe/Mortenstø bukta. Lykke til med ny båt og et litt annet båtliv :) Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 1.August.2024 Link til dette innlegget Svart 1.August.2024 Med kvaliteten som var i denne prosjekttråden, så må jeg bare si: driiiit i helsa og kjør på med ett nytt prosjekt og en ny legendarisk prosjekttråd Men når det er sagt, så håper jeg du blir fornøyd med den nye båten og ett nytt båtliv Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 1.August.2024 Link til dette innlegget Svart 1.August.2024 Takk for en meget interessant og spennende tråd å få følge med i Knude! Og lykke til med det nye båtlivet, både her og i Thailand😊 Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 5.August.2024 Link til dette innlegget Svart 5.August.2024 Er båten på tur til det dype Østlandet nå tro Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Eika Svart 5.August.2024 Link til dette innlegget Svart 5.August.2024 Helt sykt at den båten der er hjemmelaget Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 5.August.2024 Link til dette innlegget Svart 5.August.2024 Kan vi håpe på at ny eier er medlem her på forumet? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 5.August.2024 Link til dette innlegget Svart 5.August.2024 Korsfjord skrev 15 minutter siden: håpe på at ny eier er medlem her på forumet? Finnes det båtfolk som ikke er medlem her på forumet? Spøk til side, enig, får håpe vedkommende er medlem, eller blir det rimelig kjapt😊 Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 5.August.2024 Link til dette innlegget Svart 5.August.2024 Hakkannen skrev for 1 time siden: Finnes det båtfolk som ikke er medlem her på forumet? Spøk til side, enig, får håpe vedkommende er medlem, eller blir det rimelig kjapt😊 Burde vært ett punkt i kontrakten, det er svært mange som har investert svært mye tid i denne tråden, synd om den skal dø nå Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 5.August.2024 Link til dette innlegget Svart 5.August.2024 Det har vel aldri blitt solgt en båt med så detaljert byggelogg som denne. Det er gull verdt for den nye eieren. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
EiSvIn Svart 5.August.2024 Link til dette innlegget Svart 5.August.2024 Takk for flott og lærerik tråd, og lykke til videre Knude. Jeg håper jo du henger på forumet fremover også. Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 5.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2024 Der reiste den @Bjørn Løvjomås Veldig hyggelig at så mange har fulgt med på byggingen av skuta. Tusen takk. Det har inspirert @Eika Det blir ikke fler prosjekter av denne størelsen. Det er helt sikkert. Derimot lurer det et prosjekt i Thailand,men det får vente enda noen månter......... Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Eika Svart 5.August.2024 Link til dette innlegget Svart 5.August.2024 Knude skrev 38 minutter siden: Der reiste den @Bjørn Løvjomås Veldig hyggelig at så mange har fulgt med på byggingen av skuta. Tusen takk. Det har inspirert @Eika Det blir ikke fler prosjekter av denne størelsen. Det er helt sikkert. Derimot lurer det et prosjekt i Thailand,men det får vente enda noen månter......... Jeg regna med det, du har fortjent og alppe av i pensjonist tiden nå :) for tråden har vært inspirerende og lærerik, har lært noen triks her og der Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 5.August.2024 Link til dette innlegget Svart 5.August.2024 Vi har hatt en hel del fine prosjekter her på baatplassen. Det var en Walter som bygde seg en sjark. Og det var en som holdt på med 2skøyter som desverre brandt på tunet. Det kommer nok flere, vi venter i spenning. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 5.August.2024 Link til dette innlegget Svart 5.August.2024 Han som kjøpte den båten har virkelig gjort et varp!!! Da er det tid for et nytt kapittel! Vi gleder oss til å følge med på prosjektet i Thailand! Men siden du nå er arbeidsledig @Knude har jeg ett og annet på en Storebro du kan få bryne deg på!😁😁😁 Bare si i fra når det klør i skapertrangen!😃😃😃 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Eika Svart 5.August.2024 Link til dette innlegget Svart 5.August.2024 Chilli Solbris skrev 15 minutter siden: Han som kjøpte den båten har virkelig gjort et varp!!! Da er det tid for et nytt kapittel! Vi gleder oss til å følge med på prosjektet i Thailand! Men siden du nå er arbeidsledig @Knude har jeg ett og annet på en Storebro du kan få bryne deg på!😁😁😁 Bare si i fra når det klør i skapertrangen!😃😃😃 Verdens første storebro 700 med stort dansegulv bakpå ? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 5.August.2024 Link til dette innlegget Svart 5.August.2024 Chilli Solbris skrev 54 minutter siden: Men siden du nå er arbeidsledig @Knude har jeg ett og annet på en Storebro du kan få bryne deg på!😁😁😁 Bare si i fra når det klør i skapertrangen!😃😃😃 Skal vi være ærlige, så kunne du vel med fordel latt hele baatplassen gå amok på den skuta i lang tid med all sin spisskompetanse. Ikke det at båten din er spesielt ille, men når de båtene begynner å dra på åra er det jo litt av hvert å ta tak i Tenker bare på en viss person med 10 tommeltotter som klør etter å kjøpe seg en gammel driter til lav pris Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
XardasKSP Svart 6.August.2024 Link til dette innlegget Svart 6.August.2024 @Komodo Quote Tenker bare på en viss person med 10 tommeltotter som klør etter å kjøpe seg en gammel driter til lav pris Ut ifra hva @Chilli Solbris har fortalt så var vel ikke Storebroen skinnende eksempel av godt vedlikehold når han kjøpte den da. Litt omvendt vel og @Chilli Solbris ønsker vel å få den til en tilstand hvor den blir ett av de mest velholdte eksemplarene som de i Sverige til 2,5 mill. Jeg ønsker en stor gammel driter i god stand til lav pris i forhold til tilstanden Ikke en som den Princess 480 i Horten som holdt på å dævve. Hvis jeg ville ha dævveklar eksemplar så hadde jeg ikke brakt mekaniker + @sap_2000 til å sjekke de gamle driterne PS. For øvrig flott båt som trådstarter har bygga men ringte ikke på annonsen fordi det stod at den må ferdiggjøres og jeg følte meg ikke akkurat som ferdigfører at av ett slikt prosjekt ville ikke være den som gravlegger det fordi f.eks mekaniker ikke har tid og han fikser motor og ikke båtbygging av det som eventuelt ikke var ferdig Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 6.August.2024 Link til dette innlegget Svart 6.August.2024 XardasKSP skrev 1 time siden: PS. For øvrig flott båt som trådstarter har bygga men ringte ikke på annonsen fordi det stod at den må ferdiggjøres og jeg følte meg ikke akkurat som ferdigfører at av ett slikt prosjekt ville ikke være den som gravlegger det fordi f.eks mekaniker ikke har tid og han fikser motor og ikke båtbygging av det som eventuelt ikke var ferdig Den tror jeg du neppe hadde fått kjøpt heller, selv om du kom med "asking price" @XardasKSP Sitér dette innlegget Link to post
BåtGeir Svart 8.August.2024 Link til dette innlegget Svart 8.August.2024 Jeg lurer på om jeg så denne fra stuevinduet mitt nå- tøffeende i retning Wector Yachting Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 8.August.2024 Link til dette innlegget Svart 8.August.2024 BåtGeir skrev 39 minutter siden: Jeg lurer på om jeg så denne fra stuevinduet mitt nå- tøffeende i retning Wector Yachting Billigste dieselen i fjorden, de la i allefall innsats i og ha det, når jeg jobba der Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.