Jump to content

Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt


Knude

Recommended Posts

En fantastisk epoke er over. Nå vet jeg at du er pragmatisk anlagt @Knude! Så vi andre får sørge for melankolien!😃😃😃

Gratulerer med salget! Og lykke til med ny båt!

Definitivt den beste prosjekttråden noensinne!

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Til lykke med salg, lurer på hvor lang tid det tar før du begynner å forbedre nye båten. 😅😅😅

Takk for en særdeles god prosjekttråd. Å ikke minst har det vært morsomt å stikke innom å følge med personlig.  

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Takk for hyggelige ord karer :smiley:

 

Det er en tid for alt @NilsPils  I Thailand forsetter vi som før men det blir noen endringer der også på sikt.  Det kommer vi tilbake til......

 

@sap_2000  skuta med ny eier går antakelig til Aker Brygge utpå høsten en gang. 

 

Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson

Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt

Link to post
Share on other sites

Med kvaliteten som var i denne prosjekttråden, så må jeg bare si: driiiit i helsa og kjør på med ett nytt prosjekt og en ny legendarisk prosjekttråd :cheers:

 

Men når det er sagt, så håper jeg du blir fornøyd med den nye båten og ett nytt båtliv :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Hakkannen skrev for 1 time siden:

Finnes det båtfolk som ikke er medlem her på forumet? Spøk til side, enig, får håpe vedkommende er medlem, eller blir det rimelig kjapt😊

 

Burde vært ett punkt i kontrakten, det er svært mange som har investert svært mye tid i denne tråden, synd om den skal dø nå 

Link to post
Share on other sites

Der reiste den @Bjørn Løvjomås :thumbsup:

 

Veldig hyggelig at så mange har fulgt med på byggingen av skuta.  Tusen takk. Det har inspirert 

 

@Eika Det blir ikke fler prosjekter av denne størelsen. Det er helt sikkert. Derimot lurer det et prosjekt i Thailand,men det får vente enda noen månter......... :wink:   

Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson

Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt

Link to post
Share on other sites

Knude skrev 38 minutter siden:

Der reiste den @Bjørn Løvjomås :thumbsup:

 

Veldig hyggelig at så mange har fulgt med på byggingen av skuta.  Tusen takk. Det har inspirert 

 

@Eika Det blir ikke fler prosjekter av denne størelsen. Det er helt sikkert. Derimot lurer det et prosjekt i Thailand,men det får vente enda noen månter......... :wink:   

 

Jeg regna med det, du har fortjent og alppe av i pensjonist tiden nå :) for tråden har vært inspirerende og lærerik, har lært noen triks her og der 

Link to post
Share on other sites

Han som kjøpte den båten har virkelig gjort et varp!!!

Da er det tid for et nytt kapittel! Vi gleder oss til å følge med på prosjektet i Thailand!

Men siden du nå er arbeidsledig @Knude har jeg ett og annet på en Storebro du kan få bryne deg på!😁😁😁 Bare si i fra når det klør i skapertrangen!😃😃😃

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Chilli Solbris skrev 15 minutter siden:

Han som kjøpte den båten har virkelig gjort et varp!!!

Da er det tid for et nytt kapittel! Vi gleder oss til å følge med på prosjektet i Thailand!

Men siden du nå er arbeidsledig @Knude har jeg ett og annet på en Storebro du kan få bryne deg på!😁😁😁 Bare si i fra når det klør i skapertrangen!😃😃😃

 

Verdens første storebro 700 med stort dansegulv bakpå ? 

Link to post
Share on other sites

Chilli Solbris skrev 54 minutter siden:

Men siden du nå er arbeidsledig @Knude har jeg ett og annet på en Storebro du kan få bryne deg på!😁😁😁 Bare si i fra når det klør i skapertrangen!😃😃😃

 

Skal vi være ærlige, så kunne du vel med fordel latt hele baatplassen gå amok på den skuta i lang tid med all sin spisskompetanse. Ikke det at båten din er spesielt ille, men når de båtene begynner å dra på åra er det jo litt av hvert å ta tak i :sweat: 

 

Tenker bare på en viss person med 10 tommeltotter som klør etter å kjøpe seg en gammel driter til lav pris :giggle:

Link to post
Share on other sites

@Komodo

Quote


Tenker bare på en viss person med 10 tommeltotter som klør etter å kjøpe seg en gammel driter til lav pris :giggle:



Ut ifra hva @Chilli Solbris har fortalt så var vel ikke Storebroen skinnende eksempel av godt vedlikehold når han kjøpte den da. Litt omvendt vel og @Chilli Solbris ønsker vel å få den til en tilstand hvor den blir ett av de mest velholdte eksemplarene som de i Sverige til 2,5 mill.

Jeg ønsker en stor gammel driter i god stand til lav pris i forhold til tilstanden :giggle: Ikke en som den Princess 480 i Horten som holdt på å dævve. Hvis jeg ville ha dævveklar eksemplar så hadde jeg ikke brakt mekaniker + @sap_2000 til å sjekke de gamle driterne :giggle:

PS. For øvrig flott båt som trådstarter har bygga men ringte ikke på annonsen fordi det stod at den må ferdiggjøres og jeg følte meg ikke akkurat som ferdigfører at av ett slikt prosjekt ville ikke være den som gravlegger det fordi f.eks mekaniker ikke har tid og han fikser motor og ikke båtbygging av det som eventuelt ikke var ferdig :lol:

 

Link to post
Share on other sites

XardasKSP skrev 1 time siden:

PS. For øvrig flott båt som trådstarter har bygga men ringte ikke på annonsen fordi det stod at den må ferdiggjøres og jeg følte meg ikke akkurat som ferdigfører at av ett slikt prosjekt ville ikke være den som gravlegger det fordi f.eks mekaniker ikke har tid og han fikser motor og ikke båtbygging av det som eventuelt ikke var ferdig :lol:

 

Den tror jeg du neppe hadde fått kjøpt heller, selv om du kom med "asking price" @XardasKSP :wink::giggle:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...