Jump to content

No-name dieselvarmer fra Kina. Noen som har denne typen?


Roger og Olina

Recommended Posts

Plystrelyden kommer ikke fra eksosen da? Jeg tenker litt på at eksosen bare har 24mm dia mot Eber som har 28mm som en over nevner.

Trur ikke det er eksosen Komodo. Benytter nå den samme eksosslangen med lyddemper som jeg brukte på Ebern. Den demper meget godt, ingen eksoslyd å høre ved utløpet. Eksosslangen passet forøvrig direkte på BM. Samme dimensjon så vidt jeg kan forstå?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Ok, jeg er nok litt blank på dette, bare gjetter. Men det jeg er mer sikker på er at det beste er å ta problemet ved roten og bli kvitt lydene som genereres i slangene framfor å isolere rundt for å dempe. Slike korrugerte slanger som brukes til dette kan generere noe enormt med lyd. Det er bare å prøve å blåse i et K-rør så ser du, skal ikke rare lufthastigheten til heller.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...