Jump to content

Draco 25 Flyfish prosjekt


Starway

Recommended Posts

  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
  • 2 år senere...

Hei. Ser dette er en av mange prosjekttråder som tilsynelatende slutter før båten er ferdig. 

 

Uansett jeg synes flyfishen er en båt som skiller seg ut og har lest en del om den i senere tid. Spennende prosjekt dette. I tillegg bor jeg i Giske og lurer derfor selvsagt hvordan det gikk med denne?

Link to post
Share on other sites

Spkstrp skrev 36 minutter siden:

Hei. Ser dette er en av mange prosjekttråder som tilsynelatende slutter før båten er ferdig. 

 

Min teori er at folk aner ikke hvor tidkrevende det egentlig er å pusse opp en båt.
De stivner,trøttner og går lei slik at prosjektet alderi kommer i havn.
Min påstand er at kun ett lite mindretall har den gjennomføringsevnen som skal til.

Link to post
Share on other sites

pipe skrev 11 minutter siden:

Min teori er at folk aner ikke hvor tidkrevende det egentlig er å pusse opp en båt.
De stivner,trøttner og går lei slik at prosjektet alderi kommer i havn.
Min påstand er at kun ett lite mindretall har den gjennomføringsevnen som skal til.

Ja mulig du har ett poeng der. Jeg kommer nok aldri til å starte et slikt prosjekt engang. ?

Link to post
Share on other sites

Spkstrp skrev 2 minutter siden:

Ja mulig du har ett poeng der. Jeg kommer nok aldri til å starte et slikt prosjekt engang. ?

Ikke jeg heller det er viktig å kjenne sin begrensning.
Noen er nok litt uheldige å dumper ut i fella da båten de eier får ett akkutt behov for omfattende restaurering mens andre går å kjøper seg en prosjekt båt.

Link to post
Share on other sites

pipe skrev for 4 timer siden:

Min teori er at folk aner ikke hvor tidkrevende det egentlig er å pusse opp en båt.

Helt klart! Ser jo hvor mye jobb det har vært bare med den jolla jeg har fikset opp. Nå har jeg kanskje ikke gjort alt på enklest mulig måte, men ting tar veldig lang tid når man skal stå å lage alle deler og detaljer selv, alt fra luker, skott og forsterkninger til støttestag, foringer, osv. 

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...