function loadAds() { window.relevantDigital = window.relevantDigital || {}; relevantDigital.cmd = relevantDigital.cmd || []; relevantDigital.cmd.push(function() { relevantDigital.loadPrebid({ configId: '662fa5660d42b03a9c6d7583', manageAdserver: true, collapseEmptyDivs: true, noGpt: true, collapseBeforeAdFetch: false, allowedDivIds: null, // set to an array to only load certain
s, example - ["divId1", "divId2"] noSlotReload: false, // set true to only load ad slots that have never been loaded }); }); }; Jump to content

Venstre foreslår å oppheve avgiftsfritak for diesel til båt


tilplan

Recommended Posts

Hva som er fakta tror jeg ikke noen av oss i grunnen vet. alt , og da mener jeg ALT som har med miljøet å gjøre er i grunn spekulativt, eller så hadde det aldri vært så mange forskjellige "ekspert"-uttalelser om samme sak. ;) Vi vet heller ikke sikkert hvordan temperaturene og miljøutviklingen hadde vært om vi aldri hadde benyttet oss av fossilt brennstoff... Det som er skremmende for meg er alle som blindt og ukritisk stoler på det de får servert i media. (gjelder i grunn alt mellom himmel og jord) Men vi er enige om å være uenige, også avslutter vi denne her. var i grunn litt korttenkt av meg å poste videoen her innledningsvis. fortsatt fin dag. :)

Link to post
Share on other sites

Mennesket har trodd at jorda var flat. Nå tror man feks at mennesket kunne påvirket den lille istid.

 

Nei, det stemmer nok ikke at de trodde, i alle fall ikke de lærde siste 2000 årene, men derimot en myte som ble igangsatt av protestantene som del av en kampanje mot den katolske kirke/tro for en 100/150 år siden.

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Guest Avmønstret#

 

Nei, det stemmer nok ikke at de trodde, i alle fall ikke de lærde siste 2000 årene, men derimot en myte som ble igangsatt av protestantene som del av en kampanje mot den katolske kirke/tro for en 100/150 år siden.

 

Om man har større nytte av en myte enn sannhet så blir ofte myten sterk.

 

Sjømenn har til enhver tid skjønt at jorda er rund, og som du sier så var ideen om en flat jord konstruert med en hensikt.

------

 

Dette minner om noe annet.... hmm

Link to post
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
  • Create New...