Jump to content

Leveringstråd Oslo - Bergen

sap_2000

Recommended Posts

Det ser hårdt ud i eftermiddag med tanke på vind og bølger. Efter Mandal tænker jeg, at det bliver for muntert for selv dig - og det ser ikke ud som om det lægger sig før tidligst onsdag eftermiddag. Hvad er strategien for i morgen, kaptajn?

Vet ikke hvordan diesel prisen er i Båly
Mandal er dyrt sies det
ellers Kan du svinge innom å få en dasj hos Hartmanns i Kr.sand så kan du jo toppe i Egersund
Vanskligere med Fl.Øy visst nok da han bor langt vekke nå og faren hjelper han ikke lenger

Edited by LALUNA II

Ser ut til kaffestopp i Ærendal hils gutta

eller det bare inn i lunere farvann

blir nok kaffe ja 33+Kn skikkelig kaffetørst nå :wink:

Edited by LALUNA II

Kjenner ikke prisene nå, men i fjor ble det rimeligere etter Mandal. Hadde selv satset på Spangereid siden det ikke er noen omvei. Farsund var også greit i fjor, men de beste prisene var fra Egersund og videre nordover.

Takk for tips og tilbakemelding på iPad-holder. Installert med godt resultat på gelcoat.

Her må det nok nok lokalkjente på banen. Prisene i området er ikke oppdatert på Drivstoffbørsen på en stund, og det som ligger der er da dyrt nok. Opp mot 12 kroner...

Galeien eller noe sånt (marina rett ved Ålo), Tregde Marina og Mandal er vanligvis grisedyre. Da er vel Spangereid neste og jeg er usikker på prisene der. Egersund er normalt minst 1-2kroner billigere i høysesong.

Edited by TICORA

Vi har holdt oss i skjærgården da det blåser opp og vi vil slippe slag etc. Nå har vi akkurat gått inn Asperøysund for å ta blindleia. Orker ikke å banke utaskjærs nå. Vi er jo på tur :-)

Takk for tips om diesel:-) skal lese meg opp på tråden nå.

bilde

Blindleia er så flott :-)

bilde

bilde

Edited by sap_2000