Renita Svart 22.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2015 Gratulerer Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 22.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2015 Takk for gratulasjoner.. En ny verden for meg dette. Båten er gjennomført godt holdt , og ingen negative overraskelser enda bortsett ifra en liten oljelekk fra oljefilterhuset. .Innsatsfilter som jo har en del tetninger . Jeg så det dog på visningen og ingen stor sak.. . Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Worry II Svart 22.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2015 Var deg som lå i Risør i går, Hifo ? Om ikke, kanonbåt det også ! Likte den ! Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 22.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2015 (redigert) Ja var der .. du også??? Lå du på ytre moloen? Redigert 22.Juni.2015 av hifo (see edit history) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Worry II Svart 22.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2015 Ja var der .. du også??? Lå du på ytre moloen? Så deg på ytre, la meg innerst for enkel diesel & vann-fylling før avgang i dag. Liker nye båten din, den treffer en nisje, Lykke ? Hvordan er følelsen ? Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 22.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2015 Blandet.. Det er liksom ikke min båt enda. ti år med hifo setter sine spor.. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Worry II Svart 22.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2015 Den der vokser fort på deg, tro meg. Den er så akkurat passe, ikke for mye, samt mer enn nok :-; Jeg har trua på båtlykke hos deg ! Lykke til ! Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 23.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 Det lå forresten en nyere galeon 39 på innsiden av meg med ganske ny BP vimpel.. Vet du hvem det er?? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Kaptein Z Svart 13.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2015 Gratulerer med ny båt Håper du blir strålende fornøyd, og får mange gode dager med den . Kan jeg spørre hva du fikk for Hifoen din (med tanke på at jeg vurderer å selge min). Har ikke fått med meg at den har ligget ute på finn...? Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 14.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2015 Gratulerer med ny båt Håper du blir strålende fornøyd, og får mange gode dager med den . Kan jeg spørre hva du fikk for Hifoen din (med tanke på at jeg vurderer å selge min). Har ikke fått med meg at den har ligget ute på finn...? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
hifo Svart 14.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2015 Hei. Ligger i Lillesand nå med nybåten og er strålende fornøyd ?. Hifo ble solgt latterlig billig til min bror så det er ikke brukendes som grunnlag for deg. 130k. ? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.