Bitteliten Svart 2.September.2015 Link til dette innlegget Svart 2.September.2015 OK takk! Link to post
Sjøbliss Svart 9.September.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.September.2015 oioi... dette har jeg ikke fått med meg. Telefon til Seatronic er på sin plass! Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Sjøbliss Svart 21.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2016 Da har radioen min vært hos Seatronic for omprogrammering og i dag monterte jeg den tilbake i båten og gjorde testoppkall til Tjøme. Endelig fungerte det som det skulle! Cool! Takk for all bistand :) Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Kenneth82 Svart 22.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2016 Jeg prøver å oppdatere min HX870, har lastet ned siste firmwareoppdatering, skrudd på VHF'en slik at den står i "CP MODE". Men når jeg starter oppdateringsfilen, får jeg feilmelding "Connection Error. Check connection, and retry update." Noen som har opplevd det samme, og evnt. har løsningen? Link to post
Kenneth82 Svart 22.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2016 For å svare meg selv, og til info for evnt andre: Fant løsningen! Måtte laste ned program m/driver fra SH først, deretter koble ut og inn VHF på nytt, for deretter å kjøre oppdateringen av firmware -igjen- ? Link to post
rune81 Svart 18.August.2016 Link til dette innlegget Svart 18.August.2016 Bumper opp denne tråden. Jeg kjøpte en HX870 i dag fra Seatronic. Den har nøyaktig det problemet som beskrives her. Foretok et testoppkall til Rogalamd Radio, men apparatet ville ikke velge arbeidskanal. Fikk feilmelding "Channel not available" Jeg har bra dekning på fire arbeidskanaler her jeg er. Den senderen som er geografisk nærmest er ikke den med best dekning. Det er derfor vanskelig for meg å vite hvilken kanal RR velger. Etter et par forsøk med dsc oppkall begynte jeg å bla gjennom arbeidskanalene. Da hørte jeg RR rope på meg på en arbeidskanal, hvorpå jeg svarte. Er dette virkelig fortsatt et problem??? Ett år senere!!! Mail er sendt Seatronic, så får vi se hva som skjer. Link to post
Kenneth82 Svart 18.August.2016 Link til dette innlegget Svart 18.August.2016 Bumper opp denne tråden. Jeg kjøpte en HX870 i dag fra Seatronic. Den har nøyaktig det problemet som beskrives her. Foretok et testoppkall til Rogalamd Radio, men apparatet ville ikke velge arbeidskanal. Fikk feilmelding "Channel not available" Jeg har bra dekning på fire arbeidskanaler her jeg er. Den senderen som er geografisk nærmest er ikke den med best dekning. Det er derfor vanskelig for meg å vite hvilken kanal RR velger. Etter et par forsøk med dsc oppkall begynte jeg å bla gjennom arbeidskanalene. Da hørte jeg RR rope på meg på en arbeidskanal, hvorpå jeg svarte. Er dette virkelig fortsatt et problem??? Ett år senere!!! Mail er sendt Seatronic, så får vi se hva som skjer. Må nok laste ned firmware-oppdatering. Sjekk hvilken versjon du har. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn