Tom Rør Svart 13.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2015 Det blir nok ikke noe vannscooter på oss, men en grei liten jolle bør vi ha med oss på turen. Den skal ikke være så tung at vi ikke kan løfte den opp på plattformen. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 13.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2015 Jeg fant jo en ny rosa jolle til deg i Tvedestrand for et par år siden, Tom... :-) Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Tom Rør Svart 13.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2015 Takk for omtanken, men jeg er på vei ut av min rosa periode Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 13.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2015 Du har min fulle og hele forståelse! Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Tom Rør Svart 13.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2015 Sitér dette innlegget Link to post
Regina III Svart 13.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2015 Tilbake til havnetips. Sætervågen rett sør av Buholmråsa kan være et fornuftig stoppested hvis du kanskje må vente på vær før Folda. I alle fall er det en trivelig plass å stoppe over. Hvis du gjør det må du hilse til Svanhild og Kåre, (havnesjef med mann). De svømmer rundt og sjekker fortøyinger og innkasserer havneavgift (f. eks. biter av brød som har gått ut på dato. Sitér dette innlegget Link to post
Regina III Svart 13.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2015 Før du kommer så langt er Kuringvågen innerst i Stokksund et absolutt must. Lysøysund lenger sør er også en beskyttet og grei havn på veien. Hvis flytebrygga fortsatt flyter da.Da vi var der var den fortsatt opp til flere centimeter over vann. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 30.Desember.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Desember.2015 Da var planleggingen i gang. Nye bøker levert fra Maritim.no :-) Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 30.Desember.2015 Del på Facebook Svart 30.Desember.2015 Da kan vi jo si, med litt velvilje, at turen har startet! Enda en grunn til å glede seg til sommeren! Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår! Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 30.Desember.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Desember.2015 Takk det samme Zitt Sitér dette innlegget Link to post
jøran123 Svart 3.Januar.2016 Del på Facebook Svart 3.Januar.2016 Hei Kjempetur. vi seilte Oslo-Lofoten-Oslo i 2009. En flott opplevelse som jeg har lyst til å gjenta. (En gang)Noen dager savnet jeg å kunne gå inn for å styre, men slik er det i seilbåt...... Vår hjemmeside ligger fremdeles ute om du har lyst til å kikke litt på steder vi besøkte. Mange steder er allerede nevnt over, men Myken må du bare besøke:) Det er vel kanskje blitt noen endringer på gjestehavnene de siste 5-6 år? God tur og godt nyttår! Http://www.tida-oslo.net Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 3.Januar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Januar.2016 Hei Kjempetur. vi seilte Oslo-Lofoten-Oslo i 2009. En flott opplevelse som jeg har lyst til å gjenta. (En gang)Noen dager savnet jeg å kunne gå inn for å styre, men slik er det i seilbåt...... Vår hjemmeside ligger fremdeles ute om du har lyst til å kikke litt på steder vi besøkte. Mange steder er allerede nevnt over, men Myken må du bare besøke:) Det er vel kanskje blitt noen endringer på gjestehavnene de siste 5-6 år? God tur og godt nyttår! Http://www.tida-oslo.net Takker :-) Sjekker hjemmesiden Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 18.Januar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Januar.2016 Da var transport booket, og den går fra Fredrikstad rundt 13/06. Båttreffet ser da ut til å ryke, men vi får ta det på Skype :-) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 18.Januar.2016 Del på Facebook Svart 18.Januar.2016 Kommer jeg meg på treffet, får jeg sette opp webkameraet mitt slik at du får fulgt med. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tom Rør Svart 18.Januar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Januar.2016 Kommer jeg meg på treffet, får jeg sette opp webkameraet mitt slik at du får fulgt med. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 23.Januar.2016 Del på Facebook Svart 23.Januar.2016 Flott Helgelands-reklame! Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 23.Januar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Januar.2016 Vakkert :-) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 10.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2016 Da er avgang fra Fredrikstad bestemt, og det ble faktisk framskyndet med noen dager. 8 eller 9 Juni starter turen. Kan derfor ikke være med båten selv, da vel bør være hjemme og jobbe inn en krone eller ni til ferien. Blir spenneden å følge båten på Marinetraffic langs kysten oppover før jeg skal ta den i mot i Bodø. Kjenner det kribler både her og der, når det nå gør rasende fort til avreise. Sitér dette innlegget Link to post
Scand 360 dc Svart 10.Mai.2016 Del på Facebook Svart 10.Mai.2016 Flott Tom. Dette blir nok en tur med mange fine opplevelser med båten. Ønsker deg all lykke til med turen. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 10.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2016 Takker :-) Sitér dette innlegget Link to post
SandvikTom Svart 18.Mai.2016 Del på Facebook Svart 18.Mai.2016 Intet annet å si enn heldiggriser !! Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 18.Mai.2016 Del på Facebook Svart 18.Mai.2016 Dette blir en knalltur Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 18.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2016 Da skal alle flybiletter til og fra være bestilt, og jeg har lagt inn bud på en billigjolle på Finn.no, som jeg kan pakke ned ombord og ta fram ved behov. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 18.Mai.2016 Del på Facebook Svart 18.Mai.2016 Er det mulig å fremskynde turen et par uker, Tom? Ventetiden er jo helt uholdbar!!! Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 18.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2016 Da hadde jeg nok fått sparken Zitt :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.