Jump to content

Mon Bijou på langtur sommeren 2016


Tom Rør

Recommended Posts

Tilbake til havnetips.

Sætervågen rett sør av Buholmråsa kan være et fornuftig stoppested hvis du kanskje må vente på vær før Folda.

I alle fall er det en trivelig plass å stoppe over.

Hvis du gjør det må du hilse til Svanhild og Kåre, (havnesjef med mann). De svømmer rundt og sjekker fortøyinger og innkasserer havneavgift (f. eks. biter av brød som har gått ut på dato.

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Hei

 

Kjempetur.

 

vi seilte Oslo-Lofoten-Oslo i 2009. En flott opplevelse som jeg har lyst til å gjenta. (En gang)Noen dager savnet jeg å kunne gå inn for å styre, men slik er det i seilbåt......

 

Vår hjemmeside ligger fremdeles ute om du har lyst til å kikke litt på steder vi besøkte. Mange steder er allerede nevnt over, men Myken må du bare besøke:) Det er vel kanskje blitt noen endringer på gjestehavnene de siste 5-6 år?

 

God tur og godt nyttår!

 

Http://www.tida-oslo.net

Link to post
Share on other sites

Hei

 

Kjempetur.

 

vi seilte Oslo-Lofoten-Oslo i 2009. En flott opplevelse som jeg har lyst til å gjenta. (En gang)Noen dager savnet jeg å kunne gå inn for å styre, men slik er det i seilbåt......

 

Vår hjemmeside ligger fremdeles ute om du har lyst til å kikke litt på steder vi besøkte. Mange steder er allerede nevnt over, men Myken må du bare besøke:) Det er vel kanskje blitt noen endringer på gjestehavnene de siste 5-6 år?

 

God tur og godt nyttår!

 

Http://www.tida-oslo.net

Takker :-)

Sjekker hjemmesiden  :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Da er avgang fra Fredrikstad bestemt, og det ble faktisk framskyndet med noen dager. 8 eller 9 Juni starter turen. Kan derfor ikke være med båten selv, da vel bør være hjemme og jobbe inn en krone eller ni til ferien. Blir spenneden å følge båten på Marinetraffic langs kysten oppover før jeg skal ta den i mot i Bodø. Kjenner det kribler både her og der, når det nå gør rasende fort til avreise.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...