Jump to content

Time teller display på vp 41p defekt?


merik82

Recommended Posts

Link to post
Share on other sites

Hvorvidt elektronikken "husker" timeantallet er ikke nødvendigvis sant. Min egen omtrentlige timetelling er ca 1600 timer. Når jeg satte inn det nye displayet viste det bare ca 800. Det var ca på det timetallet displayet sluttet å virke.

All I ask is a tall ship and a star to steer her by

Link to post
Share on other sites

Nå har jeg også fått en motor med denne timetelleren, og samme erfaring som Herman. Den begynte å falle bort på rundt 1100 timer. Når den av og til dukket opp igjen virket det som den hadde kontroll med antall timer da det hadde økt. Men så var den borte ca et halvt år for så å dukke frem igjen. Da sto den på 760 timer. Skulle tro den hadde startet på 0 igjen, men fant ut at 760 timer på et 1/2 år var langt over det den hadde gått. Så min følger slett ikke med i timen i det hele tatt. Og dermed kan det nok tenkes at de 1100 timene den hadde når jeg fikk den muligens også er feil.

Link to post
Share on other sites

Vet ikke om turtelleren på KAD motorene er den samme som på 41p motoren, men jeg kjøpte dette: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=60116903&searchclickthrough=true&searchQuery=display

Timetelleren gjorde et hopp opp som samsvarte med bruken, altså har jeg rett timetall etter bytte.

Har KAD 42p.

 

Rask levering, fungerte utmerket!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...