chri-chri Svart 25.April.2021 Del på Facebook Svart 25.April.2021 Hei! kan noen ta et bilde av beslaget til stanga/sammenleggbare ‘luka’ ned til kabinen? takker Sitér dette innlegget Link to post
Mjes Svart 6.August.2021 Del på Facebook Svart 6.August.2021 Hei alle 740 eiere. Jeg har endel slark i styringen på min 740 og antar at dette ligger i styresnekke eller wirer. Har noen skiftet dette og har info å dele? Snekka er jo greit tilgjengelig men resten er passe gjemt. Sitér dette innlegget Link to post
Fyrlykten Svart 10.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2022 Her har jeg noen gamle bilder fra 2019, tenkte jeg ville dele hvordan skuten så ut med hvit bunnsmøring. Eneste fordelen var at det var lett å lage vannlinje, så dette får dere ikke se igjen 😂 Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Fyrlykten Svart 10.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2022 Kom igjen folkens. Det er bare å dele bilder av båtene deres. Husk at ett bilde sier mer enn tusen ord 😂👍 Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Fyrlykten Svart 15.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2022 Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Gokstad Svart 29.Juni.2022 Del på Facebook Svart 29.Juni.2022 Hei, jeg skulle gjerne ha tak i original bordet og braketten nede i salongen til min Master 740/85, eller tegning og mål på bordet. Legger ved et bilde av båten innvendig, ikke mange maken til den, hva? + Sitér dette innlegget Link to post
Kentb Svart 27.Januar.2023 Del på Facebook Svart 27.Januar.2023 Har noen et godt tips hvem som er flinke og rimelige på ny kalesje til Master 740 ? Sitér dette innlegget Link to post
ThomasHjelle Svart 12.Mai Del på Facebook Svart 12.Mai Heisann.. Plages litt med en Master 740 Combi som jeg ikke får fart på. Der står en 75HK Yanmar (4JH3-TE, max 3800 omdr. og KMH4A gear ratio 2,45). Har røsket ut et gammel vridbart propellanlegg, som opprinnelig var til en helt annen motor, og satt inn ny hylse og aksling med fast propell. Har prøvd 3 propeller, men maks fart kommer ikke over 10,5kn (med ca 9kn på marsj.). Har sett mange av disse båtene annonsert siste 10 årene med tilsvarende motor og maks fart på 14kn, både turversjonen og Combi/sjark versjonen.. Noen som har lignende motor med bra fart..? Og som kan noe om dette..? Sitér dette innlegget Link to post
sunraider Svart 26.Mai Del på Facebook Svart 26.Mai Dolly III skrev On 20.4.2018 at 12.49: Hei. Sliter med koøyen på toalettet. Det har gjort sitt siden 1984, og vil ikke holde seg stengt. Ser at det selges nye i syrefaste i samme dim, men vet ikke hvordan jeg får av det gamle. Har selvsagt løsnet skruene på innsiden, men er redd for å skade noe om jeg røsker i det. Hjelp? Hei, noen som har funnet en tilsvarende ventil som passer i det siste? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.