KARILLA Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 NB 32 Link to post Share on other sites More sharing options...
jeb Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 og her er min nye ervervelse , må si jeg er litt stolt også. Link to post Share on other sites More sharing options...
BjarteM Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Link to post Share on other sites More sharing options...
Goodspeed Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Mørejet 30, 98 mod Link to post Share on other sites More sharing options...
Joltus Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Hvor er dette bildet tatt? Ser du har bosted rogaland. Såg veldig fint ut på de to bildene du la ut. Link to post Share on other sites More sharing options...
Spir Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Askeladden p66 Pilothouse 2014-modell Spir Link to post Share on other sites More sharing options...
Eran Posted June 23, 2016 Share Posted June 23, 2016 Windy 31 Tornado, 1998-modell Link to post Share on other sites More sharing options...
Lassa Posted July 29, 2016 Share Posted July 29, 2016 Nor-dan 780. Link to post Share on other sites More sharing options...
Nordkapp-king Posted July 29, 2016 Share Posted July 29, 2016 Link to post Share on other sites More sharing options...
M/S AIOLOS Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 Link to post Share on other sites More sharing options...
leif_erikg Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 Link to post Share on other sites More sharing options...
Kharma Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 (edited) Windy 26 Kharma V8, 2014 modell. Edited July 30, 2016 by Kharma (see edit history) Link to post Share on other sites More sharing options...
Dixie 2100 Posted August 19, 2016 Share Posted August 19, 2016 Marex Dixie 2100, Mercruiser 4,3 Link to post Share on other sites More sharing options...
Fluehue Posted August 19, 2016 Share Posted August 19, 2016 Viking 440Mye gøy med liten blikkbåt Link to post Share on other sites More sharing options...
JoakimM Posted August 19, 2016 Share Posted August 19, 2016 Skibsplast 670 vs, ved Bolga brygge :) Link to post Share on other sites More sharing options...
HerrPedersen Posted August 21, 2016 Share Posted August 21, 2016 Fint at folk er krye av båtene sine, men dette er veldig mange bilder av typen "se så mye penger har jeg, og så flottt båt kan jeg kjøpe" - ædda-bædda fattiglus ! Det jeg savner i denne tråden er de mindre, eldre båtene, der eier har lagt ned en innsats selv for å holde den i stand. Jeg vil ikke henge ut de nyrike - de har ofte tjent sine penger via hardt arbeid og på ærlig vis ære være dem for det - men når man først har pengene - så imponerer det ingen å legge ut bilder av alle de flotte tingene man har kjøpt for dem. Det blir bare patetisk. Vennlig hilsen Gymnaslærer Pedersen Link to post Share on other sites More sharing options...
Zitt Posted August 21, 2016 Share Posted August 21, 2016 Det er vel fint at folk bruker pengene sine på fine ting........jeg vil gjerne se! Link to post Share on other sites More sharing options...
Lassa Posted August 21, 2016 Share Posted August 21, 2016 Hentet meg ny båt i Oslo på torsdag. Brukt helgen på å seile den rundt Sørlandet og opp til Haugesund. Link to post Share on other sites More sharing options...
Kjetil1 Posted August 21, 2016 Share Posted August 21, 2016 Fint at folk er krye av båtene sine, men dette er veldig mange bilder av typen "se så mye penger har jeg, og så flottt båt kan jeg kjøpe" - ædda-bædda fattiglus ! Det jeg savner i denne tråden er de mindre, eldre båtene, der eier har lagt ned en innsats selv for å holde den i stand. Jeg vil ikke henge ut de nyrike - de har ofte tjent sine penger via hardt arbeid og på ærlig vis ære være dem for det - men når man først har pengene - så imponerer det ingen å legge ut bilder av alle de flotte tingene man har kjøpt for dem. Det blir bare patetisk. Vennlig hilsen Gymnaslærer Pedersen Aner jeg dårlig skjult misunnelse? Synes det har vært bilder av nytt og gammelt, stort og smått i denne tråden. Og synes iallefall ikke det er en skrytetråd... Link to post Share on other sites More sharing options...
Geir Hel Posted August 21, 2016 Share Posted August 21, 2016 34 fots krysser eg bor i,her under slipe jobben Link to post Share on other sites More sharing options...
glalaks Posted August 21, 2016 Share Posted August 21, 2016 Aner jeg dårlig skjult misunnelse? Synes det har vært bilder av nytt og gammelt, stort og smått i denne tråden. Og synes iallefall ikke det er en skrytetråd... Misunnelsen var veldig dårlig skjult ja.. Synes dette er en veldig trivelig tråd, med mange fine båter. Men for å ikke være for voldsom, skal jeg legge ut min nyeste båt, som jeg gleder meg til å prøve;) 1995 modell zodiac 310. Med 15 hk!! Hadde dessverre ingen bilder av båten oppblåst... Link to post Share on other sites More sharing options...
Terje_F Posted August 22, 2016 Share Posted August 22, 2016 Fint at folk er krye av båtene sine, men dette er veldig mange bilder av typen "se så mye penger har jeg, og så flottt båt kan jeg kjøpe" - ædda-bædda fattiglus ! Det jeg savner i denne tråden er de mindre, eldre båtene, der eier har lagt ned en innsats selv for å holde den i stand. Jeg vil ikke henge ut de nyrike - de har ofte tjent sine penger via hardt arbeid og på ærlig vis ære være dem for det - men når man først har pengene - så imponerer det ingen å legge ut bilder av alle de flotte tingene man har kjøpt for dem. Det blir bare patetisk. Vennlig hilsen Gymnaslærer Pedersen Patetisk faktisk.... Auda... Link to post Share on other sites More sharing options...
Worry II Posted August 22, 2016 Author Share Posted August 22, 2016 (edited) Det er vel akkurat det som er så fint med denne tråden, at det legges ut bilder av alle slags båter i alle prisklasser. Mange av disse imponerer i alle fall meg, ikke minst den Nordkapp Kingen i #286. Hva den koster har ingen betydning for meg. Mange ser båter man selv har minner fra. Det engasjerer og holder liv i tråden. Viktig med en tråd med masse bilder nå når høsten nærmer seg. Er ellers for mye sutring og krangling her inne. Fint om det legges til andre aktuelle tråder Edited August 22, 2016 by Worry II (see edit history) Link to post Share on other sites More sharing options...
idars Posted August 22, 2016 Share Posted August 22, 2016 Elwaro 30 Link to post Share on other sites More sharing options...
Goodwill Posted August 22, 2016 Share Posted August 22, 2016 Rederiet består pt av to fartøyer: Mamba 29, 84-modell. Hasle Excursion 520, '15-modell. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts