Jump to content

Her er et bilde av båten min:

Worry II

Recommended Posts

bilde

Her er Solbris. En 45 fots trawler fra 1988 (hvis jeg husker riktig årstall!) Bygget i Taiwan på bestilling fra norske Scand. Jeg bor ombord! Deilig med 23 varmegrader inne når det er minus 21 ute!

Hvor er dette? Ligner veldig nedenfor slusene ved Brekke på Haldenvassdrag. Tok denne turen fra Ørje til Tistedal for noen år sida. Brukte 5 dager.. Fatastisk tur! :-)

Dette er ved Merdø rett på utsiden av Arendal :smiley:

Oi, dere har jammen mye å polere :giggle:

Mitt motto er at 16 fot er mer enn nok for å romme riktig motor ;)

Den er for øvrig til salgs, men jeg har ikke lagt den ut på finn helt enda. Fruen mener at det er vanskelig å kjøre tre båter samtidig... :saint:

Donzi Classic 16 i/o V8.

bilde

bilde

bilde

bilde

bilde

Humphrey 30. Bildet er fra 1000-mile doublehanded race, rett etter starten, i 2013. Vi hadde en luftig start med 13 m/s som økte til 18-19 utover kvelden. Heldigvis var vinden med.

NB! vi fikk etterhvert orden på storseilet også...

Bjorkski

Oi, dere har jammen mye å polere :giggle:

Mitt motto er at 16 fot er mer enn nok for å romme riktig motor ;)

Den er for øvrig til salgs, men jeg har ikke lagt den ut på finn helt enda. Fruen mener at det er vanskelig å kjøre tre båter samtidig... :saint:

Donzi Classic 16 i/o V8.

bilde

bilde

bilde

bilde

Meget pen båt, stilren med klassiske linjer.

Meget pen båt, stilren med klassiske linjer.

Takk for det, Catch22. Jeg er nok over middels interessert i "fiberglass classics", spesielt amerikanske båter, og disse båtene har masse historie. Trist at den skal ender opp på finn.no, men jeg får trøste meg med at "arvtakeren" allerede står på plass :)

Neimen, hallo Drivemaster--- du er fremdeles med oss? Det var hyggelig, har savnet innleggene dine!

Det er en heftig båt du har. Motorene går som klokker etter overhalingene? Mener å huske at du hadde noe småtteri hist og pist, også dieseltanker.

Edited by Hulda (see edit history)