Jump to content

Her er et bilde av båten min:

Worry II

Recommended Posts

Neimen, hallo Drivemaster--- du er fremdeles med oss? Det var hyggelig, har savnet innleggene dine!

Det er en heftig båt du har. Motorene går som klokker etter overhalingene? Mener å huske at du hadde noe småtteri hist og pist, også dieseltanker.

Fremdeles her :) ... men litt redusert tid da jobben krever vistnok sitt og har reist en del rundt i verden... etter bytte av en av diseltankene, delvis overhaling av babord maskin  og full overhaling av styrbord maskin, så synger de fint igjen... har også lagt nytt akterdekk (flexiteek), ny benk på akterdekk, oppussing av ett av badene (andre underveis i vinter) osv., men hadde nok tid til en rolig tur til Orkenøyene i fjor ...

I år går sommerturen mest sansynlig gjennom Caledonia Kanal og over til Vestkysten igjen... Regner med at dette året blir litt roligere på jobben, så legger muligens ut en liten reiseskildring senere i år...    

Albin Stratus, hva er det beslaget fra ventilen og frem mot baugen.

Det ligner en skjøtevogn ?

Det er en skinne for å trimme nedhalet på spinnakerbommen. Usikker selv på hvilken effekt den har.

Veldig mange flotte båter ! Jeg føler vi trenger flere bilder. Er lov med flere ! Kjør på ! Våren og påsken er rett rundt hjørnet..

bilde

bilde

Her er min alo mikkel 26 i Stavern den dagen jeg hentet den hjem i fjor. Hun venter på et passende navn, det kommer nok iløpet av året :)