Fanafjord Svart 9.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2016 Jeg har sendt oppsigelse til post@rs.no flere uker siden, men ikke fått noen bekreftelse eller noe som helst kommunikasjon. Meget spent om jeg får purring på medlemsavgift. Synes det er uprofft å ikke gi tilbakemelding. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Sjeldenutpå Svart 9.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2016 Tipper det er ennå flere uker siden årets logg og medlemsmerker ble sendt ut. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Jori Svart 9.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2016 Siden jeg ikke vil ri prinsipper, da er utmelding sendt. Dermed bør saken være grei :) Jeg har til og med begrunnet hvorfor jeg melder meg ut. Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 9.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2016 Rett skal være rett. Gir man kritikk, skal det også gis ros. Jeg har nå, kun en time eller to etter sendt mail, fått bekreftelse på at mail mottatt og utmeldelse ok. Det er rask og effektivt håndtert av RS Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 10.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2016 Jeg skrev til dem og spurte etter tilbakemelding og da fikk også jeg svar med en gang. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Mouche Svart 10.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2016 Kanskje de har kikket innom denne tråden? Vil tro det! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Fanafjord Svart 10.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2016 Meget mulig, jeg refererte i min epost til de at det går en diskusjon på båtplassen. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
FM 8-12 Svart 10.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2016 Meldte meg ut for lenge siden, ikke angret et sekund Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.