LALUNA II Svart 6.Juni.2016 Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 (redigert) Kanskje det du ser her Bjørnhttp://www.yr.no/kart/#lat=59.31421&lon=8.08126&zoom=6&laga=nedb%C3%B8rskyer&proj=3575 http://www.yr.no/tekstvarsel/ Vestlandet sør for Stad:Skiftende bris, fra sent på ettermiddagen nordlig opp i liten kuling på kysten. Lange perioder med sol, men en liten mulighet for spredte ettermiddagsbyger. Muligheter for tåke på kysten av Rogaland og Hordaland i morgentimene. Redigert 6.Juni.2016 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
///CHARLIE Svart 6.Juni.2016 Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 .....Hørte noe rykte om tåke på vestlandet. Noen som vet noe mer om det? Jeg kjørte nettopp en tur på veien mellom Klepp og Tjelta, og kikket selvsagt utover mot sjøen. Der var det tykk tåke utover. Det var vel en times tid siden nå. Tenkte at det var greit å IKKE være utpå der akkurat nå da. Forsvinner vel i god tid før du kommer ned hit uansett Sitér dette innlegget Medlem av Princess Yachtklubb Vestlandet, Kongelig Norsk Båtforbund, Redningsselskapet Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 6.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Sklir nedover litt jeg Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Zitt Svart 6.Juni.2016 Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Du er en tøffing, Bjørn, og i tillegg sikkert smart som nytter deg av sommernatten! God tur! Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 6.Juni.2016 Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 (redigert) Ser du "sklir "litt nedover ja ser jo ut som fint silkeføre dittan Muligens litt skodde i morgen formiddag fra ca:sletta iflg.windyty hvis jeg tolker riktig Redigert 6.Juni.2016 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 6.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Noen som vet hvor langt nord tåka går. Hører Stavanger er bare tåke nå Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Jakob T Svart 6.Juni.2016 Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Klart og fint på Bekkjarvik,kor langt er du komt Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 6.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Nærmer meg Austevoll Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
///CHARLIE Svart 6.Juni.2016 Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Sklir nedover litt jeg Oioioi!! Sjekk den flotte Draco'en i bakgrunnen da Husker at det kom en helt ny slik en til Rekefjord da jeg var veldig liten (rundt 5-6 år gammel knott, tenker jeg). Den lå i Rekefjord helt til bare noen få år siden. Var drømmebåten min fra dag 1 Sorry off topic. Måtte bare Sitér dette innlegget Medlem av Princess Yachtklubb Vestlandet, Kongelig Norsk Båtforbund, Redningsselskapet Link to post
Jakob T Svart 6.Juni.2016 Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Blir det Haugesund i kveld,under 40 mil fra Bekkjarvik.Bruker å fylle diesel på Shell i Koparvik på tur til Sørlandet.Om veret er bra er det vel ut vest av Kvitsøy Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 6.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Vakkert Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 6.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Er det tåke i Haugesund. Noen som vet? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bay_liner Svart 6.Juni.2016 Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Du har vel ful kontroll på været men poster disse oversiktene likevel. På Onsdag ser det ut til å blåse "Nordavind" fra alle kanter nede på hjørnet so nevnt tidligere. Synes at SVT vær ofte gir et bra bilde på utviklingen i værsystemene. Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 6.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Onsdagen bør jeg være i Fredrikstad. Men om det blir tåke.. så er alt usikkert. Takk for meldingen om at Bekkjarvik var klart. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 6.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Zitt Svart 6.Juni.2016 Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Tøffe bilder, Bjørn! Fremdeles ingen tåkemeldinger fra folk lenger sør? Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 6.Juni.2016 Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Flott bilde:) Sitér dette innlegget Link to post
Bay_liner Svart 6.Juni.2016 Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Lindesnes nå: http://www.lindesnesfyr.no/webkamera/ Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Zitt Svart 6.Juni.2016 Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 (redigert) Nå går de gamle hjem! Har du fremdeles sikt? God tur videre, Bjørn! Redigert 6.Juni.2016 av Zitt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 6.Juni.2016 Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Ser du tar peiling på Mosterhamn, så da tar du vel natten der? Fin økt du fikk unnagjort i dag! Satser på gromvær i morgen, god natt! Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 6.Juni.2016 Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Ser ut som Monstrhavn er enden i dag jaSov godt Bjørn ... Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 6.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Jeg synes sikten ble for dårlig. Redd for tåke. ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 7.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juni.2016 Haugesund i tåkeheimen Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Zitt Svart 7.Juni.2016 Del på Facebook Svart 7.Juni.2016 God morgen, Bjørn! Ja, du har klart å stemple inn og kommet deg avgårde allerede. Hvordan er det med tåken, blir den tykkere og tykkere eller.......? Du får vel kanskje noen rapporter etterhvert. Så akkurat på web-kamera på Lindesnes fyr, blikk stille og god sikt, ingen tåke! Sitér dette innlegget Link to post
Andresh Svart 7.Juni.2016 Del på Facebook Svart 7.Juni.2016 Er på vei nordover over Boknafjorden akkurat nå. Lett tåke i alle retninger. Bør lette ila få timer ihht værmelding.... Brukbare siktforhold vil jeg si men ting kommer jo fort i 25 knop! Ta en ekstra kopp kaffi, så letter det nok snart skal du se. God tur videre ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.