Jump to content

Midgard på tur


Astridhj

Recommended Posts

Jandia står det bra til med. Har eit par som er i nabobåten som sendte meg ein filmsnutt for litt sida. Så da er godt å veta at nokon ser etter. Dei siste månadane har eg ikkje hatt kontakt med systema ombord, då nettforbindelsen er brutt.

Håper eg får mulighet til ein tur til GC etter neste periode på jobb.

 

Ellers blei Midgard solgt i helga, så ikkje heilt sikker på om me skal forsette denne tråden, eller lage ein ny.

Forslag?

 

Kan jo kansje ver greit å ha alt under ein tråd, men då blir vel navnet på denne tråden litt feil kansje?

Link to post
Share on other sites

Hei Midgard gjengen.

 

 

Kanskje ikke så lurt å ankre opp i et vernet område hvor de skal utføre undervannsarkologi ved vikinglandsbyen på Bukkøy (Avaldsnes,Karmøy) . Nå må dykkere ned å se om dere ødela noe. Det var merket på kart og det var skilt.....

Link to post
Share on other sites

@Stormviking Som du sikkert ser over, så er det ikkje me som eiger Midgard lenger. Så "dere" kan du sikta på nokon andre. Kansje greit å sjekke eiger før du begynner å beskylde folk...... å peike med fingeren din.....

Begynne å henge ut folk på eit forum er dårlige greier. Då får du ta kontakt med vedkommende på personelig basis.

 

@Solbris II Ja da er nok ein god ide. Får finna på ein lur tråd for Jandia.  Så fort me får starta "livet" ombord i Jandia.

Er jo ikkje så godt å sei enno, ka tid det blir. Har blitt så mykje styr med detta covid greiene, så den forrige planen gjekk jo dass. Så me får vel berre venta litt lenger å sjå kva som skjer.

Redigert av Steini (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 8 måneder senere...

Etter 1 år vekke fra Jandia, starter det endelig å sjå litt lysare ut, med tanke på å reisa til Gran Canaria. Me har også startet prosessen med å få registrert damen i NOR. 

IMG_20210315_103444.jpg.923e632e995c19648c7d68e5e8f4073f.jpg

 

Eller er det folk som sjekker fortøyninger osv inniblandt. 

Men da er eit trist syn når den ellers flotte damen har låge 1 år uten vask. 

Men eg har låvet henne, at me skal ta igjen det tapte! Og hu skal få masse kjærleik og oppmerksomhet når me sjåast igjen... 

 

received_1091211738020288.thumb.jpeg.4990e5141b0bf46baa269c1ca07aed5b.jpeg

 

Det går som sagt mot lysare tider, og me håper å flytte ombord i løpet av året 😍

 

Men da er navnet forhåpentligvis Midgard 😎

Link to post
Share on other sites

Det blir like fullt spennende å følge dere videre!😊😊

Gode bilder og gode refleksjoner. Og jeg kan tenke meg at «sjefen» begynner å ha veldig klare meninger om hvordan ferden skal utføres!😁😁😁

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Då ser da ut som at ting går etter planen, og sjefen har kommet inn i 2 klasse på den Norske skulen Gran Canaria.

Denne har me sagt ja til, og betalt depositum.

Så i løpet av August så er me nok ombord i den gode damen vår. Noko me gleder oss veldig mykje til alle saman.

 

Så då er det berre å begynne å planlegge, samt pakke litt.

 

Var forresten oppe hos naboen min heima på Stord, der eg skulle låne ein sponhøvel.
Dette er det eg kom heim med haha:

 

separ.jpg.53ec1a4bdb3293cdb2e29bd97346ab59.jpg

 

Det skulle monterest i eit gammelt passasjer skip, men riksantikvaren var ikkje ening i at det sku ver slike nymotens ting ombord. 

 

Ellers så jakter eg på ein victron quattro 24/5000/120-100/100

https://www.sparelys.no/kombi-lader-inv-24v-5000w-victron-quattro-24-5000-120-100-100

 

Har handla slikt hos sparelys tidligare, då dei har gode priser på victron produkt.

Men tenkte eg sku senda ein mail til eit par båtsjapper på GC og høyra ka dei skal ha for slikt.

Dei er litt store og uhamslige å ha med i bagasjen på fly, hehe.

 

Var mykje ute på tur med gummibåten sist fritur, men me ser veldig fram til å kunne fera på gummibåt tur uten thermodress :)

2031044638_Gydaptur.jpg.598b634f46e922029e9d986051c4d2a3.jpg

 

Båten blei forresten veldig bra etter me fekk 20 hk på den, og fekk skifta propell til ein med 12 i stigning i stadenfor den orginale som hadde 10.

Så no er da både elstart og dynamo. Så då har eg selfølgelig montert automatisk lensepumpe også,hehe.

Det meste eg har sett på speedometeret er 27 knop, så den går godt no. Men den trives best mellom 16 og 24 knop.

 

Me bruker den mest til turer og fiske.

Sjefen er blitt ein habil fisker, er no kommen til sin tredje fiskestang :)

Dette skal også bli herligt å få gjort i varmen.....

1031563600_gydafisker2.jpg.884cd2e8b41322923e8fdf1eaa8f89c1.jpg

 

Samme dagen som me var ute og fisket, var me også innom ei lita øy som er ubebudd.

Her går det ein del sauer, så me var oppe og fekk sett litt på dei, og der var det jaggu meg eit nyfødt lam også.

1820960638_gydaoglam.jpg.aed8c84398c301d5022ffc1e8c41cffe.jpg

 

Dette er jo ting ein ikkje får oppleva på samme måten i varmen, så det skal nok bli veldig godt å få Nauticaten heim igjen ein gang :) 

 

Men da er spennande tider !

 

 

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Det Separ-filteret er bare helt suverent! Og jeg vet hva det koster siden jeg forhandler det! Du kommer aldri til å få trøbbel med de der koblet tilmaskinen!:thumbsup:

 

Og du verden som sjefen har vokst!!!! Tiden flyr!!:pray::giggle:

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

@Solbris II  Godt å høyra at filteret duger :thumbsup:  Blir godt å få da på plass.

Så skal eg bruka dei andre u-orginale fg500 filtera til å "polere" diesel mellom tanker.

 

Me bruker forresten slike separ filter ombord i supply båten eg er på. Berre pittelitt større.

 

Ja sjefen vokser fort, da er heilt sikkert. Blitt ein flink båtfører også :smiley:

 

Fekk pris på victron quattro 24/5000/120-100/100 på Gran Canaria. Der kom den på 28000.- Så det blir jo 7 ekstra båtlapper å bruka på noko annet ! Ser du får gjort ein god del med Solbris 2 også!  gøy å følga med :clap:

 

 

Link to post
Share on other sites

Steini skrev for 7 timer siden:

@Solbris II  Godt å høyra at filteret duger :thumbsup:  Blir godt å få da på plass.

Så skal eg bruka dei andre u-orginale fg500 filtera til å "polere" diesel mellom tanker.

 

Me bruker forresten slike separ filter ombord i supply båten eg er på. Berre pittelitt større.

 

Ja sjefen vokser fort, da er heilt sikkert. Blitt ein flink båtfører også :smiley:

 

Fekk pris på victron quattro 24/5000/120-100/100 på Gran Canaria. Der kom den på 28000.- Så det blir jo 7 ekstra båtlapper å bruka på noko annet ! Ser du får gjort ein god del med Solbris 2 også!  gøy å følga med :clap:

 

 

Og mer skal det bli!😂😂😂

Jeg selger Separ og er en ubetinget fan!😁😁

Så ta kontakt når du vil ha filtre😊😊

Hva er tidsestimatet for når seilasen starter?

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Solbris II skrev 12 minutter siden:

Og mer skal det bli!😂😂😂

Jeg selger Separ og er en ubetinget fan!😁😁

Så ta kontakt når du vil ha filtre😊😊

Hva er tidsestimatet for når seilasen starter?

 

Du, me har ingen planer for noko som helst :giggle:

Me berre starter med å flytte ombord, å ver eit år på Gran Canaria. Etter dette har me ingen planer, hehe.

For sjå korleis me trives der, så finner me nok ut kva me skal gjer vidare, og kor evt ferden går, etter det. 

Tar det på sparket. Heller ingen plan om kor lenge me skal bu ombord.

Grunnen til at me flytta tilbake på land i utgangspunktet, var berre at Astrid kjøpte ny båt til oss :clap:

Men det var så mangen ting som skjedde på ein gang, og så kom Covid på toppen av da heila! Så før me viste ordet av det, har me bud 3 år i hus igjen.....

 

Men me trivest best i båt. Så planen er berre at me flytter ombord mens den fortsatt er på Gran Canaria, og så ser me kva me finner på etterkvart :giggle:

 

Skal huske på deg når eg trenger filter. Alltid godt med ein del på lager :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Steini skrev for 2 timer siden:

@navid Undertrykksiden.  Har også ein vacuum måler på dei, så eg ser når dei begynner å tette seg til.

Er du snill og tar bilder av oppsettet slik at en amatør som meg kan lære?😊😊😊

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Det blir ei stund før eg er ombord og kan ta bilder.

Filterhuset ser slik ut:

DSC_0006.JPG.ab4265961f41ef9444e23b178795fa2b.JPG

 

Dette har eg plassert mellom tank og pumpe. På sugesiden av pumpa.

Det er jo veldig greit om ein har mulighet til å plassere filter og pumpe under tank nivå, men ingen nødvendighet. /kjem an på pumpetype)

Suger fra tankbunn, gjennom filter, og pumper det opp til topp av tank.

Så skal eg lage ventiler som gjer at eg kan velge å berre sirkulere fuel i ein tank, eller pumpe mellom tanker.

På dette filterhuset er det ein maks flowrate på 227liter pr time, så pumpa ein bruker, må helst ikkje overstige dette.

 

Manometer og t-stykke kjøpte eg på tess.

Filterhus fra Ebay.

 

Men oppsettet mitt er ikkje ferdig enno.

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Steini skrev for 2 timer siden:

Det blir ei stund før eg er ombord og kan ta bilder.

Filterhuset ser slik ut:

DSC_0006.JPG.ab4265961f41ef9444e23b178795fa2b.JPG

 

Dette har eg plassert mellom tank og pumpe. På sugesiden av pumpa.

Det er jo veldig greit om ein har mulighet til å plassere filter og pumpe under tank nivå, men ingen nødvendighet. /kjem an på pumpetype)

Suger fra tankbunn, gjennom filter, og pumper det opp til topp av tank.

Så skal eg lage ventiler som gjer at eg kan velge å berre sirkulere fuel i ein tank, eller pumpe mellom tanker.

På dette filterhuset er det ein maks flowrate på 227liter pr time, så pumpa ein bruker, må helst ikkje overstige dette.

 

Manometer og t-stykke kjøpte eg på tess.

Filterhus fra Ebay.

 

Men oppsettet mitt er ikkje ferdig enno.

 

 

 

Det er Racor filterhus ser det ut for. Separ er firkanta i selve huset. Og firkantet innsats. Men virkemåten er temmelig lik. Og du får tak i de over hele verden…….

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Ja stemmer @Solbris II

 

Det filterhuset på bildet er ein kopi av Racor fg500.

Separ filteret er ikkje kommen ut av huset enda :) 

Men dobbel separ skal brukes direkte til hoved motor.

Så blir det eit 500 fg til hjelpemotor, eit 500fg til polering, og eit racor 1000 som blir brukt for pumping mellom tanker :yesnod:

 

Ein kan gjer det mykje enklare, men no har eg så manger filterhus,filter og fuel pumper liggande, så då kan eg lika godt berre bruka dei, hehe.

Redigert av Steini (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Steini skrev for 4 timer siden:

Ja stemmer @Solbris II

 

Det filterhuset på bildet er ein kopi av Racor fg500.

Separ filteret er ikkje kommen ut av huset enda :) 

Men dobbel separ skal brukes direkte til hoved motor.

Så blir det eit 500 fg til hjelpemotor, eit 500fg til polering, og eit racor 1000 som blir brukt for pumping mellom tanker :yesnod:

 

Ein kan gjer det mykje enklare, men no har eg så manger filterhus,filter og fuel pumper liggande, så då kan eg lika godt berre bruka dei, hehe.

Høres ut som en meget god plan!

Håper du tar plenty med bilder før under og etter montering. Jeg har lydt til å kopiere det hele!😁😁😁

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Då var eg endelig kommen ner til Jandia igjen.

 

IMG_20210723_163937.jpg.4aea549f551d14d7e73001d3bbba52b0.jpg

1,5 år uten tilsyn og vedlikehold setter sine spor.

Stort sett alt av klarlakk er slitt bort. Med unntak av ein liten del som blei lakkert med coelan før me reiste heim sist.

 

Det er mangen prosjekt som etter kvart skal bli gjort. Men no skal me jo flytta ombord, og har god tid til å få ting gjort. Ein skal jo nyta livet også, så det blir nok berre gjort litt av gangen.  Det er varmt for ein stakkars Stordabu som ikkje har sett sol på 1 år,hehe. På dagtid holder eg meg mest innendørs.

IMG_20210724_123341.jpg.365a2bd45da62dccaeb9e149dff2aad7.jpg

 

Det første eg gjorde var å laga eit par nye fortøyninger, da dei andre var ganske slitt.

20mm nylon med 2 stk slike pr tau.

Dei har eg brukt her sida me kjøpte båten og dei er faktisk ikkje skada av verken sol eller slitasje. Så slike må eg ha meir av :thumbsup:

 

Over køya til alle 3 har me skifte ut lysa med slike som har både dimming og usb ladeuttak.

 

Så måtte eg ha eit nytt stereo anlegg, da den gamle ikkje har cerken blåtann eller dab.

IMG_20210724_085854.jpg.604edc1aeebd809d683a15e3436e4a69.jpg

 

Alle jobber blir kjekkare med musikk! Og innimellom kansje ei øl?

 

Ellers starter eg stort sett dagen med ein kaffikopp på dekk:

IMG_20210724_082707.jpg.2dace38d0300b60d1a1fd14593eedd1e.jpg

 

Det ligger ein del båter på svai utenfor havna også, så eg pleier gå ein liten tur ut på moloen både morgen og kveld for å kikka litt:

IMG_20210725_115331.jpg.3308e3b8ddc4f4c0922a7e81f0bde7c3.jpg

 

IMG_20210725_200215.jpg.277073358e00a2fb183eb883d5f41eda.jpg

IMG_20210724_093115.jpg.69f55b629ee3b39bad288e40836644de.jpg

IMG_20210727_123758.jpg.8b36a89f6d7508c303ad7d2101f5d156.jpg

 

 

I dag starta eg med å pussa litt av "pynten" til damen, mens vestlandsfanden speler på poppanlegget :smiley:

IMG_20210728_112235.jpg.0cd5b5e9c4f2634a8622ff2d4b866c06.jpg

IMG_20210728_114223.jpg.c5a01e1213b08dc4eefc123b97188974.jpg

 

Litt etter litt går ting seg til:thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Godt du har kommet deg ombord igjen. Hvordan blir jobbpendlingen derfra nå i disse covid-19 tider? Må du legge inn karanteneperioder? Eller satser dere på å seile henne hjemover?

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Steini skrev 33 minutter siden:

1,5 år uten tilsyn og vedlikehold setter sine spor.

 

Hvordan ser skroget ut under etter så lang tid uten bruk?

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

 

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Link to post
Share on other sites

Ja veldig godt å ver tillbake.

Planen er å bu ombord her nere i jallfall 1 år, da sjefen skal gå på skule her. Eg for min del jobber som vanlig med 4 uker på og av. Korleis det blir med tanke på covid er jo umulig å sei, da regler forandrer seg heila tio.

Fekk tatt første dose Moderna i UK når eg var på jobb, så eg håper at eg kansje kan får 2 dose her på GC.

Då blir da kansje litt enklare med reisinga om ikkje annet.

 

Ka tid me skal evt seila heimover er da ingen som veit! Me tar ting som da kjem me, hehe.

Me har ingen planer verken om kor me skal eller når me skal noko :giggle: Skal berre ver ombord og kosa oss me!

Heilt fantastisk å endelig bu i båt igjen :smiley:

 

Prøvde å starta hovedmaskina i dag. Å du hendelse, da var ein som var klar! så vidt eg tok i tenninga før Forden var i gang. Da var gøy :thumbsup:

 

Skroget såg heller ikkje så gale ut. Eit jevnt lite lag med groe, så eg får starta å skrapa etter kvart. Men lagt mindre en det hadde vert heima etter 1,5 år uten bruk. Bruker sjølvpolerende bunnstoff, så får ta ein tur ut i god fart nokre timar, og sjå korleis det blir etterpå. Men før den tid så må båten registreres om, da spania ikkje lenger godkjenner registeret Jandia er i.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...