Jump to content

Østfoldtreffet 2017


Pettern1972

Recommended Posts

Jeg vil også her takke for et særdeles hyggelig treff.  Gleder meg til neste år . Takk for alle hyggelige nye bekjentskaper.

Å ekstra takk til dere som atrangerer

Turen hjem ble litt humpete. Men godt å fortøye hjemme. 

20170617_230234(0).jpg

20170617_221119.jpg

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Som vanlig er det bare å bøye seg i hatten og takke alle involverte for et fantastisk treff.

Det aller beste ved slike arrangementer er selvfølgelig å treffe andre folk med samme interesser som en selv.

Knyte bedre kontakt med de man har møtt før, og ikke minst treffe nye mennesker........ubetalelig!

Hjemturen gikk i 4,7 knopp i solskinnet :-)

 

Hilsen Eva og Lars O

Link to post
Share on other sites

Det ser ut som dere hadde en svært hyggelig helg alle sammen. Om det blir en "neste gang" så skal vi forsøke å få tatt litt ekstra fri slik at vi også kan komme.

Ting tar tid med Trawler fra Drammen :yesnod:

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Hehe....du gikk vel ikke akkurat sakte tilbake så jeg :smiley:

 

Muligheter for at vi har plass i Holmestrand neste sesong og da har vi plutselig spart inn 3 timer. Det kan bli en litt annen verden :yesnod:

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Bjørn Løvjomås skrev 2 minutes ago:

@VannTro

Jeg gikk i trawler fart helt fra Arendal.  Helt til den andre Trawweleren begynte å stresse meg opp med høy fart. ? @sap_2000 .. ?

 

Stresse opp en sørlending?

Nei tror nok heller du fikk los og teften av noe og da gikk skylappene ned 

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

Link to post
Share on other sites

Hehe @VannTro. Tilbaketuren var jeg glad jeg hadde litt krefter å spe på med.  Jeg hadde et par voldsomme krenginger.  Det ble ommøblert litt plutselig.. da var det slutt på trawler farta ja. ?

 

@Benji

Jeg syntes det begynte å lukte av en gyllen væske.. ?  tusen takk for en aldeles nydelig øl. Nå har du endelig fortjent nybåten. ??

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

VannTro skrev 21 minutes ago:

Muligheter for at vi har plass i Holmestrand neste sesong og da har vi plutselig spart inn 3 timer. Det kan bli en litt annen verden :yesnod:

 

Det hadde vært hyggelig, @VannTro! Jeg trodde at dere trivdes godt med å gå ut og inn av Drammensfjorden hver helg, men alt har vel en grense.

Og ja, det er en annen verden med Holmestrand som utgangspunkt. Vi er i gang med vår 4. sesong med plass der.

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Link to post
Share on other sites

Turen ut og inn er i og for seg ok, men den begrenser aksjonsradiusen i helgene veldig. Kunne vært artig å komme seg ned på gamle trakter(hadde plass i Tønsberg med forrige båt) av og til også.

Får håpe det er ledig plass ?

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...