Jump to content

Østfoldtreffet 2017


Pettern1972

Recommended Posts

Torde ikke melde meg på i år etter fjordårets fadese :giggle:

men ser ut til at det hadde passet perfekt nå til helgen, MED båt som fungerer :lol:

Jaja, kanskje jeg tar en tur rundt med Elbilen å hilser på likevel :smiley:

"There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a sailboat!"

                              

Link to post
Share on other sites

Bjørn Løvjomås skrev 1 time siden:

Til og med en etternøler som meg fikk plass. Så de er gode der borte på østfoldsiden. Verste av alt er at det ser ut som at jeg kommer og.  Gleder meg faktisk ?

 

At du i det hele tatt har lurt på om vi på østfoldsiden er gode, hallo skamme seg ?

Vi er best ?

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

Link to post
Share on other sites

Hehe, SAP, båten min ser ut som et bomba horehus i sammenligning! Jeg er langt fra ferdig med oppussingen, setene er demonterte og alt bare kaos...Sommerkalesjen er ikke ferdig så den gamle vinterkalesjen fra 1974 er satt på, og ingenting ser spesielt bra ut... så jeg lurer på om jeg skal ta med en svær presenning som jeg kan gjemme båten under...:smiley::rolleyes:

 

Regner med ankomst på formiddagen lørdag ettersom jeg ikke får dratt før etter jobb fredag og båten min ikke går så veldig fort...Eller så kommer jeg veeeldig sent fredag/natt til lørdag...

Redigert av Pequod (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Komodo skrev for 20 timer siden:

Jeg synes du skal spørre Pettern pent om å klemme deg inn jeg :yesnod: Sikkert flere som vil sette pris på å få betrakte skuta som du har lagt så mange timer i :thumbsup:

 

Ser ut til at det er plass til meg ja! :smiley: Men fruen skal jobbe i helgen og unger er satt vekk. Så blir Gutta på Tur her. Har ikke helt fått klarhet i om det er stemning for å krysse fjorden enda, men satser på at jeg får avklart det i løpet av dagen. :yesnod:

 

Når det kommer til skuta med alle timene så er det fremdeles så mye kosmetikk igjen at den ikke er mye å se på pr. i dag. :giggle:

"There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a sailboat!"

                              

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...