Møkkalasset Startet 27.Februar.2017 Del på Facebook Startet 27.Februar.2017 Den gamle linken til kjøp av vimpel virker ikke. Med 8 måneders båtsesong så falmer den såpass at jeg synes det passer å bytte hvert år. Tips mottas. Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 27.Februar.2017 Del på Facebook Svart 27.Februar.2017 Meiner jeg fikk kjøpt via Baatplassen i fjor,er kkje heilt sikker Sitér dette innlegget Link to post
Trønderbygger Svart 27.Februar.2017 Del på Facebook Svart 27.Februar.2017 De blir ivertfall solgt på noen båtmesser fra medlemmer fra forumet vet jeg ? Kunne tenkt meg en vimpel selv her i Trøndelagen ? har ikke sett 1 eneste vimpel i Trondheim :o Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 27.Februar.2017 Del på Facebook Svart 27.Februar.2017 De blir ivertfall solgt på noen båtmesser fra medlemmer fra forumet vet jeg ? Kunne tenkt meg en vimpel selv her i Trøndelagen ? har ikke sett 1 eneste vimpel i Trondheim :o Da har du ikke leita nok;) den er ikke så synlig riktignok;) Ser du den?;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Trønderbygger Svart 27.Februar.2017 Del på Facebook Svart 27.Februar.2017 Se der henger den så pent ja glalaks'n ? Kan nesten ikke vente på at snøen? skal forsvinne så jeg kan begynne og montere motor og vannjet'n i frankenbåten ? Sitér dette innlegget Link to post
Steini Svart 28.Februar.2017 Del på Facebook Svart 28.Februar.2017 Eg kjøpte meg slik vimpel i fjor. Men eg har ikkje fått slik fancy "eg støtter forumdriften" på profilen min. Er da noko eg må informera nokon om kansje? Gjekk litt off topic her, men håpa da går bra. Sitér dette innlegget -Steini https://baatplassen.no/i/topic/128201-midgard-på-tur/ Link to post
Steini Svart 28.Februar.2017 Del på Facebook Svart 28.Februar.2017 Aha, ein måtte visst inn og forandre det på profilen sjølv :) Sitér dette innlegget -Steini https://baatplassen.no/i/topic/128201-midgard-på-tur/ Link to post
Førstefender Svart 1.Mars.2017 Del på Facebook Svart 1.Mars.2017 Er det pga reklame inntektene er blitt så store at det ikke selges vimpler lenger? Trenger ikke det bidraget? Sitér dette innlegget Link to post
Hedwig Svart 3.Juni.2020 Del på Facebook Svart 3.Juni.2020 Hei, gjennoppliver denne. Dette er et flott forum som vi godt kunne tenke oss å støtte med vimpelkjøp. Er det noen måte å gjøre det? Sitér dette innlegget Link to post
Capt. Morgan Svart 26.August.2023 Del på Facebook Svart 26.August.2023 Gjenoppliver denne igjen. Noen som har mer informasjon om vimpelen? Blir det gjeninnført, eller er det slutt for godt? Sitér dette innlegget I Got What It Takes Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.