Pettern1972 Svart 5.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2017 Det kan man altids få tatt... har bare noen dårlige bilder av det, da jeg ikke fikk zoomet langt nok ut forrige gang jeg tok bilder i oppussingsrotet mitt. Den blir brei som juling... Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Pettern1972 Svart 9.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2017 Fliser på kjøkkenbenk, ny baderomstapet og fliser på benk og under tronen. Septiktanken stiller litt opp av benken, så her måtte det bygges kasse rundt. Gjenstår bare å få på plass armatur, fuge flisene og legge listverk. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Pettern1972 Svart 9.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2017 Kompassrose på bordet i cabin. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
SoBo Svart 9.April.2017 Link til dette innlegget Svart 9.April.2017 Blir berre lekkert detta Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Chilli Solbris Svart 11.April.2017 Link til dette innlegget Svart 11.April.2017 Dette blir veldig bra! Hvor har du fått tak i kompassrosa? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Kyst1 Svart 13.April.2017 Link til dette innlegget Svart 13.April.2017 Jeg lurer også på hvor du har fått tak i den kompassrosa ? Sitér dette innlegget Gjør som folk flest - BRUK VEST ! Link to post
Pettern1972 Svart 13.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2017 Den er trykket i vinyl. Lagt 2 strøk med owatrol edelolje først, lagt på kompassrosa, og 2 strøk oppå. Trykket av Delta reklame i Sarpsborg. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Kyst1 Svart 14.April.2017 Link til dette innlegget Svart 14.April.2017 (redigert) Takk for svar, knalltøft. Båten forøvrig blir flott ? Redigert 14.April.2017 av Kyst1 (see edit history) Sitér dette innlegget Gjør som folk flest - BRUK VEST ! Link to post
Chilli Solbris Svart 14.April.2017 Link til dette innlegget Svart 14.April.2017 Takker! Bare fortsatt det gode arbeidet! Blir staselig den der! Nydelige linjer! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Pettern1972 Svart 17.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2017 Ho mor måtte påskepynte litt... Flyttet inn på onsdag. Fortsatt litt listverk og lakkering i cockpit igjen. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
NilsPils Svart 17.April.2017 Link til dette innlegget Svart 17.April.2017 Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Komodo Svart 17.April.2017 Link til dette innlegget Svart 17.April.2017 Det må jeg si Pettern! Denne kan du vel antagelig selge til dobbelt pris allerede Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Capt.Yorgoz Svart 17.April.2017 Link til dette innlegget Svart 17.April.2017 Se der ja. Det ser ut som en utrolig koselig båt! ? Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 28.April.2017 Link til dette innlegget Svart 28.April.2017 Der var det blitt skikkelig hjemmekoslelig! Veldig fint!! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Pettern1972 Svart 10.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2017 Plutselig ny front på kjøleskapet også Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Faxen Svart 11.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2017 Nå har a mor kommet på banen. Det ble kjempestilig. Du er en skikkelig handyman. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Stella Polaris Svart 11.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2017 Dette ble bare veldig bra. Flotte linjer på skipet :-) mvh Arne L Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
Pettern1972 Svart 11.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2017 Etter et litt ublidt møte med kjølevannet for 2 helger siden... Kjølevannsslange som ramlet av og fylte begge cabiner og motorrom med vann. Godt å ha rs på vakt. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Komodo Svart 12.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2017 Oi, det må ha vært et trist syn! Hvor langt opp på motorene stod vannet? Skader i cabinen? Ps: Er det ei wiskeyflaske som RS-gutta har mellom seg mens de jobber Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Windy37GM Svart 12.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2017 Det var veldig kjedelig.. Og denne som var blitt så vakker! Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Pettern1972 Svart 12.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2017 Ingen whiskyflaske Komodo, men matolje. Slangen var litt lei å få på igjen. Skader, jo da, så vidt lite grann. Motor står ganske høyt opp i motorrom, så det ble ikke store vansker med den. Det er liggende motor så den er ikke stort mere enn en halvmeter høy .2 defekte dynamoer, fordi spruten stod fra slangen og pumpet rett over dem, samt en støvsuger som fikk seg et bad. Dynamoene ble fikset av Fredrikstad vikleverksted på et døgn. Ble en rimelig drøy skylle og vaskejobb etterpå, men alt er på stell igjen nå. Nå er det kameraovervåking av motorrom...... Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Kenneth 81 Svart 13.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2017 Bra alt ordnet seg. Smart patent med de kameraene. Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
Komodo Svart 13.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2017 Men hvorfor hoppet slangen av, har du noen formening om det? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Pettern1972 Svart 22.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2017 Godt spørsmål komodo, godt svar har jeg nok ikke. Men alt ordnet seg til slutt. Helt til ferien begynte selvsagt, og på dag nr 1 klarte jeg å dundre hele stasen på skjær. Så nå står vi på land med bøyd ror, ødelagt propel, aksling og akselbukk. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Kenneth 81 Svart 22.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2017 Det ser nesten ut som at roret har slått opp i kanten på skroget? Merkelig. Men du får det nok fikset like bra, om ikke bedre enn hva det var fra før av. Uflaks skal vi alle ha. Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.